Ik doe ook mee , beide dagen L1 , hoop dat ik de winstpunten kan verzwamelen voor de L2....
Marleen74
Geplaatst: 29-08-12 14:24
Dianne....duhu....lekker penny Met 4 proeven moet ik toch 1 wptje kunnen sprokkelen Bedankt voor het vertrouwen in mijn kunsten...of die van mijn paard
Dianneb schreef:
@Marleen74 jij ook op bokt zie ik! Haha, dat laatste puntje gaat wel goedkomen!
Marielle_93
Geplaatst: 29-08-12 15:55
Ik doe op zaterdag mee. Naam van m'n paard staat verkeerd, ook nadat er gezegd is dat het aangepast is en z'n vader staat ook niet vermeld, snap niet helemaal waar het mis is gegaan maargoed Geen ramp, maar blijkbaar klopt er iets niet ofzo.
Ja het is eigenlijk iets te snel maar had het op de gok opgegeven, ach zie ik ook wat hij op concours doet Hopelijk heb jij nu wat meer succes Jolanda, zonder wespen
Reactie krijg je vaak nooit nee.. even in de gaten houden anders bellen als er een nr bij staat.
criollolover
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-12 07:15
Debbie schreef:
Heeft iemand hier contact gekregen middels het mail adres dat bij de startlijst staat? Heb deze week al twee mails gestuurd maar krijg geen reactie..
Ik heb vernomen dat de mails wel gelezen worden, maar reageren schijnt wat moeilijk te zijn. Bellen heeft ook niet veel zin, heb ik ook verscheidende malen geprobeerd, tot nu toe geen succes...
Debbie
Geplaatst: 30-08-12 08:12
Had vannacht een reactie op mijn mail
Definitieve startlijst staat er ook op! Wij starten als 20e in het L2 zaterdagmiddag.
Wij starten vrijdagavond om 19.00 in de M1! Ik hoop dat mijn paardje weer net zo fijn loopt als vorige week op wedstrijd
ismy
Geplaatst: 30-08-12 12:30
Lijsten zijn wel heel wat veranderd volgens mij?
ik mag morgen in ring 5 en 6 starten om 17.48 uur. Ik zoek eigenlijk nog een voorlezer voor vrijdag.
En ik mag zaterdag ochtend om 09.24 uur. vroeg vroeg. Ik hoop dat het nu eindelijk weer wat beter word. Paard heeft weer een bok periode. Laaaang geleden.
Ik kreeg zondag heel snel reactie op de mail. Mijn tijd is niet veranderd. Ik start vrijdag om 19.08.
Marleen74
Geplaatst: 30-08-12 23:06
Ik ga van 2 dagen naar 1 dag mee doen.Ik kon jammer genoeg niet in de ochtend.Ook prima......moet ik er gewoon Vrijdagavond voor gaan. Ik heb wel mailcontact gehad.Geen probleem
Ik ook niet Ultimo.En als ik naar buiten kijk ook niet Zal zo de boel invlechten .Dan aan het werk en dan ietsjes vroeger vrij nemen en op naar Tolbert
Wat een weer zeg! Storm... Regen... niet normaal! Iemand die in de buurt van Boerakker woont? Is het daar ook zulk prutweer?
Marielle_93
Geplaatst: 31-08-12 08:45
Ik woon er nog geen 5 min rijden vanaf denk ik, grensgevalletje niebert/boerakker, het is hier nog droog maar volgens buienradar gaat het straks wel los en is het dan ook eerst even niet meer droog