Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne F. schreef:Ik hoop niet dat ik nu heel bokt over me heen krijg maar ik snap werkelijk hier niet de bedoeling van. Ik begrijp dat het veulen ingeslapen moet worden? Waarom moet hij dan nu leren dat water niet eng is? Waarom moet dat dier de sloot in? Omdat jij dat leuk vond? Want een ander nut heeft het niet begrijp ik. Ik vind het bijna onder het mom van: Nou ja als hij verzuipt dan maakt het toch niet meer uit.
Ik snap echt niet waarom zo'n diertje nog de stress hiervan moet doormaken want je kan me niet vertellen dat een veulen het zo leuk vindt om in een sloot te springen.
Diaantjev schreef:Eerlijk gezegd snap ik deze actie ook niet. Het veulen heeft groeischijfontsteking en er zit zelfs een stukje groeischijf los en heeft dus pijn. En ondanks dat hij pijnstilling heeft lijkt het me niet nodig om een veulen dan zo'n sprong in het water te laten maken, al is het voor de foto. Lijkt me geen lekker gevoel voor het veulen en ook dat lijkt me stressvol.
Beauty_J schreef:vind het er leuk uit zien... volgens mij vind hij het ook echt leuk.. want je trekt echt niet zomaar een paard (zelfs niet een veulen) met tegenzin in het water
STERKTE TS
F_Orumster schreef:Beauty_J schreef:vind het er leuk uit zien... volgens mij vind hij het ook echt leuk.. want je trekt echt niet zomaar een paard (zelfs niet een veulen) met tegenzin in het water
STERKTE TS
De drang om achter mammie aan te moeten is inmens groot.
Het bijna srakke touw en de noodsprong geeft toch aan dat hij het liever niet deed en de oortjes fier naar voren is niet alleen bij lol maar ook bij spanning.
Heel wrang voor je ts, sterkte.
Kabouterdans schreef:Wat ik me dan ook nog afvraag, kan het diertje niet op een kliniek ingeslapen worden.
Dan hoef je toch helemaal niet te wachten tot na het weekend ivm de Rendac?
Verder deel ik de mening van Suzanne F. nutteloze actie om veulen nog te leren dat water niet eng is.
, maar ik ben gewoon zo egoïstisch geweest dat ik dit alsnog wilde doen. Punt.
, maar ik ben gewoon zo egoïstisch geweest dat ik dit alsnog wilde doen. Punt.[/quote]
) Skygirl schreef:Dat kon, maar ik dacht dat hij vrijdag thuis ingeslapen kon worden. Dus we hadden van tevoren afgesproken hem sws weer mee naar huis te nemen. En ik vind het ook nutteloos, want dat is het ook, duh, maar ik ben gewoon zo egoïstisch geweest dat ik dit alsnog wilde doen. Punt.
Arm dier, bah. Miracle_ schreef:Skygirl schreef:Dat kon, maar ik dacht dat hij vrijdag thuis ingeslapen kon worden. Dus we hadden van tevoren afgesproken hem sws weer mee naar huis te nemen. En ik vind het ook nutteloos, want dat is het ook, duh, maar ik ben gewoon zo egoïstisch geweest dat ik dit alsnog wilde doen. Punt.
Inderdaad egoïstisch ja.. Wat een reactie zeg.Arm dier, bah.
Miracle_ schreef:Skygirl schreef:Dat kon, maar ik dacht dat hij vrijdag thuis ingeslapen kon worden. Dus we hadden van tevoren afgesproken hem sws weer mee naar huis te nemen. En ik vind het ook nutteloos, want dat is het ook, duh, maar ik ben gewoon zo egoïstisch geweest dat ik dit alsnog wilde doen. Punt.
Inderdaad egoïstisch ja.. Wat een reactie zeg.Arm dier, bah.

iloonaa__ schreef:Ik vind het nogal knap dat iedereen hier kan beoordelen of het veulen het leuk heeft gevonden of niet..
het is toch logisch dat een veulen zo reageert de eerste keer? hij word 'letterlijk' in het diepe gegooid. Wie weet vond ie het wel leuk dat ie er eenmaal in was! wie zijn wij om dat zo van 4 foto's te beoordelen?
Of ze het moest doen of niet, dat is haar keuze. TS is erbij dus die moet het het beste weten van ons allemaal.Miracle_ schreef:Inderdaad egoïstisch ja.. Wat een reactie zeg.Arm dier, bah.
Misschien wilde ts het veulen gewoon in laten slapen bij hun thuis? en wat is daar mis mee? iedereen reageert op zijn eigen manier op zo'n te nemen keuze...
Veel sterke na dit weekend TS, het is erg zonde van zo'n mooi diertje
En als het niet zo duidelijk was geweest als nu dan hadden we het sowieso nog 2 maanden aangekeken voor het nemen van een beslissing als deze.. Terwijl het dan even pijnlijk is. Ragdollcat schreef:Wat erg!! Sterkte alvast.
Maar wat ik me afvraag: is dit niet schadelijk? ivm zijn blessure, gaat dat niet nog meer pijn doen na gekke fratsen en dan heeft ie meer pijn in de tijd dat hij nog heeft?
Skygirl schreef:Nou weet ik het wel hoor.
Wat een nutteloze reactie zeg... nogal mosterd na de maaltijd.
Walgelijk mens ben jij, bah.
Wat wil je met deze post? laten zien hoe goed jij zelf bent?