Wat kinderen toch allemaal niet bedenken. zucht...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woeps

Re: Wat kinderen toch allemaal niet bedenken. zucht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:45

Als het werkt is het toch geen probleem?

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 19:47

hahaha Dakotah. Ik zit hier te grinniken achter de pc :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:47

Serieus wat triest, het is haast grappig. :=
maar ze is gewoon jaloers.. _O-

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 19:52

@Woeps wat je zei over die trainster, die kent dat kind al, en die heeft haar zelf ook al vaak genoeg op haar plaats gezet =)
@MarlindeRooz ja, echt triest. Ik vraag me af wat we morgen krijgen. :=

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:55

Weet wel een leuke voor dat meisje dan.
Volgende keer dat je dochter les heeft en zij er ook is.
Neem haar even mee naar de instructrice, en vraag of dat meisje de groep even les kan geven, omdat je dochter bagger rijdt, en zij veel beter les kan geven.
Is het wel over denk ik...

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 19:56

hahahaha geweldig ! _O-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:59

Nâh, je moet ook gewoon duidelijk zijn, een heleboel kinderen zijn dat niet gewend, dat ben je geen rotmens, daar creëer je goede kinderen mee.
Ze leren hier ook altijd wat regels en manieren bij als ze komen spelen.
Mijn dochter daarintegen, mag ergens anders ook wel eens wat meer aan de regels gehouden worden...het is een heel lief meisje maar zonder sturing wordt het een losgeslagen projectiel, zeg maar... :D
Ik ben er inmiddels wel achter dat een hoop ouders niet eens hun eigen kinderen 'de baas' kunnen.. :+
Het is soms echt treurig dat meisjes van 6 zich druk maken of ze wel slank genoeg zijn en meisjes van 9 naar barbies bruiloft zitten te kijken 8)7 |o

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 20:04

Ja, inderdaad. Nou ja, ieder kind heeft sturing nodig.
Senna is ook een schat van een meid, maar goed, ouders zijn er niet voor niets.

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:09

Nou idd.
Heb wel eens een meisje te spelen gehad uit groep 1, dus een jaar of 4!!
Kwam bij ons binnen, trok gelijk al mijn keukenkastjes open met de kreet, en heb je nog wat lekkers ik heb honger.
Mijn mond viel letterlijk open.

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 20:11

Nee! :x

DaiskeLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:12

oh haha, zit hier gewoon te lagen, wat een lef, en grappig

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:15

o, dan heb ik er nog wel een! bij m'n zusje in de klas zat ooit een meisje dat dus gewoon spullen jatte! en dan heb je 't over groep 3/4... echt niet normaal, en mijn moeder had het er weleens voorzichtig over, en als zij dus ergens was geweest, verdween er dus gewoon geregeld wat... o.a geld, snoep, barbiespulletjes terwijl ze zelf alles kreeg wat ze wilde... en dan uit school dat ze 'n snoepje kregen 'hoeveel mag ik er?' Ja éen :+ zijn er van die asociale.. dat is nu ook echt een umm... sletje... om het zo maar te zeggen :o

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 20:17

Nou jaaa! Niet normaal he. En met die mensen zitten onze kinderen straks.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:59

ik zit er zelf tussen XD geloof me, zit op een grote middelbare nou.. roken, en niet alleen tabak... (je ruikt hier geregeld wiet...) en drinken, gewoon stoned op school komen (gelukkig niet bij mij in de klas :+ ) dit zijn dat wel de hele erge, maar ze zitten er toch echt tussen... en gewoon, op straat andere uitschelden enz. om niks (tja, hier in paardrijkleren rondlopen is vragen om problemen, maar doe 't toch :+ ) maar gelukkig heb ik gewoon een stel vrienden die stuk voor stuk met 2 benen aan de grond staan zoals 't hoort :D

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:59

melody7 schreef:
o, dan heb ik er nog wel een! bij m'n zusje in de klas zat ooit een meisje dat dus gewoon spullen jatte! en dan heb je 't over groep 3/4... echt niet normaal, en mijn moeder had het er weleens voorzichtig over, en als zij dus ergens was geweest, verdween er dus gewoon geregeld wat... o.a geld, snoep, barbiespulletjes terwijl ze zelf alles kreeg wat ze wilde... en dan uit school dat ze 'n snoepje kregen 'hoeveel mag ik er?' Ja éen :+ zijn er van die asociale.. dat is nu ook echt een umm... sletje... om het zo maar te zeggen :o

Beter dat ze vragen hoeveel ze er mogen, dan dat ze er meteen 2 pakken :+

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 21:02

Tja, zo is het ook wel weer.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:07

Amy8super schreef:
melody7 schreef:

Beter dat ze vragen hoeveel ze er mogen, dan dat ze er meteen 2 pakken :+

haha... jaa als je het zo bekijkt! nee maar ik vindt het gewoon niet meer dan normaal een... als je er meer mag zeggen ze het wel :+

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 21:09

Een is beter dan nul

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:12

haha ja, maja we hadden er ook een die altijd zij 'snoepje voor onderweg?' woonde 50 meter verderop XD maar had haar oma haar aangeleerd... maarja dat was zo'n schatje dat dat weer niet uitmaakte :+

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:21

melody7 schreef:
ik zit er zelf tussen XD geloof me, zit op een grote middelbare nou.. roken, en niet alleen tabak... (je ruikt hier geregeld wiet...) en drinken, gewoon stoned op school komen (gelukkig niet bij mij in de klas :+ ) dit zijn dat wel de hele erge, maar ze zitten er toch echt tussen... en gewoon, op straat andere uitschelden enz. om niks (tja, hier in paardrijkleren rondlopen is vragen om problemen, maar doe 't toch :+ ) maar gelukkig heb ik gewoon een stel vrienden die stuk voor stuk met 2 benen aan de grond staan zoals 't hoort :D

Kijk ik heb hem heus wel eens getript de klas en vele vrienden van mij ook. Maar wij accepteren wel iedereen en hebben geen grote bek. Je hebt er natuurlijk altijd wel wat rotte appels tussen zitten. En dat vind ik heel jammer want daardoor worden. Mijn vrienden en ik al onbewust beoordeeld omdat wij bepaalde keuzes maken de een wat heftiger dan de ander. Sorry ik voor typ fouten ik zit op mijn mobiel.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:40

tja, ik heb er ook niks tegen opzich, eigen keuzes, alleen de meeste, of eigenlijk allemaal hier die dat doen, doen het alleen voor stoer te doen, en grote bek enz. (ze moeten hier ook elk jaar wel klassen uit elkaar halen door van die aanstekers, vorig jaar zelfs halverwege nog gewisseld) ik doe ook niet aan van te voren oordelen hoor ;) ben daar erg op tegen :)

senna1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 21:48

ontopic blijven aub (vervelende kinderen bij je paard)

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:56

Gisteren nog eentje.

Vriendin heeft een kleinschalige stal waar ik twee keer per week les geef. Kind van vorige les zat er nog, werd pas laat opgehaald.
Ik ben het lespaard dat te koop staat aan het opzadelen voor een privélesje (knap dressuurpaard, goed papier, heeft wel al een en ander bewezen). Meisje (ongeveer 13) drentelt de hele tijd rond mij, vraagt of ze de hengst niet moet buitenzetten, doet neerbuigend naar mijn volwassen lesklanten, behandelt mij alsof ik de nieuwkomer ben die niets van paarden afweet,...
Opeens krijg ik een hele uitleg waarom de prijs die voor het paard gevraagd wordt veel te hoog ligt, want ja, eigenlijk kan dat paard toch niet veel, zo mooi is ze niet, blablabla.

Zucht.

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 12:30

Ik heb even zelf bokt aangemaakt (moeder van Senna, TS).
Wat een figuur, zeg! @Liesbeth

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 16:51

Vroeger dat ik op de manege een leasepony had, zat er ook een meisje bij me in de les die behoorlijk jaloers was.. Ze heeft toen de manen en staart van mijn lease pony afgeknipt, het arme dier ingesmeerd met hoefvet en nog veel meer.. Ze deed dat omdat ze hoopte dat ik de schuld kreeg, daardoor de pony niet meer mocht leasen en zij erop kon rijden. Moeders deed er helemaal niks aan toen de manege eigenaar gebeld had..

De manege heeft nadat haar leskaart verlopen was geen nieuwe leskaart meer gegeven.