Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melody7 schreef:o, dan heb ik er nog wel een! bij m'n zusje in de klas zat ooit een meisje dat dus gewoon spullen jatte! en dan heb je 't over groep 3/4... echt niet normaal, en mijn moeder had het er weleens voorzichtig over, en als zij dus ergens was geweest, verdween er dus gewoon geregeld wat... o.a geld, snoep, barbiespulletjes terwijl ze zelf alles kreeg wat ze wilde... en dan uit school dat ze 'n snoepje kregen 'hoeveel mag ik er?' Ja éenzijn er van die asociale.. dat is nu ook echt een umm... sletje... om het zo maar te zeggen
Amy8super schreef:melody7 schreef:o, dan heb ik er nog wel een! bij m'n zusje in de klas zat ooit een meisje dat dus gewoon spullen jatte! en dan heb je 't over groep 3/4... echt niet normaal, en mijn moeder had het er weleens voorzichtig over, en als zij dus ergens was geweest, verdween er dus gewoon geregeld wat... o.a geld, snoep, barbiespulletjes terwijl ze zelf alles kreeg wat ze wilde... en dan uit school dat ze 'n snoepje kregen 'hoeveel mag ik er?' Ja éenzijn er van die asociale.. dat is nu ook echt een umm... sletje... om het zo maar te zeggen
Beter dat ze vragen hoeveel ze er mogen, dan dat ze er meteen 2 pakken
melody7 schreef:ik zit er zelf tussen XD geloof me, zit op een grote middelbare nou.. roken, en niet alleen tabak... (je ruikt hier geregeld wiet...) en drinken, gewoon stoned op school komen (gelukkig niet bij mij in de klas) dit zijn dat wel de hele erge, maar ze zitten er toch echt tussen... en gewoon, op straat andere uitschelden enz. om niks (tja, hier in paardrijkleren rondlopen is vragen om problemen, maar doe 't toch
) maar gelukkig heb ik gewoon een stel vrienden die stuk voor stuk met 2 benen aan de grond staan zoals 't hoort