Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Banjer schreef:Mooie foto's! Blijft gaat om te zien... *denkt met heimwee terug aan de tijd in het circus*
Le poirier is trouwens een oefening die (in het circus in ieder geval) alleen door mannen gedaan wordt, normaal gesproken (iets met krachtsinspanning enzo)... daarom is 'ie voor "ons vrouwen" denk ik erg moeilijk...
muiske07 schreef:Banjer schreef:Mooie foto's! Blijft gaat om te zien... *denkt met heimwee terug aan de tijd in het circus*
Le poirier is trouwens een oefening die (in het circus in ieder geval) alleen door mannen gedaan wordt, normaal gesproken (iets met krachtsinspanning enzo)... daarom is 'ie voor "ons vrouwen" denk ik erg moeilijk...
Hey,
Ja, dat klopt!
Net hetzelfde als af en op springen, of erover springen
Dat zie je ook niet zo vaak bij de vrouwen, het vergt meestal langer oefenen voor vrouwen dan voor mannen.
De armspieren van mannen zijn sterker ontwikkeld dan bij vrouwen maar dat wil daarom niet zeggen als je door traint dat je er ook niet kan komen!
En Florr is echt wel een kampioen in poirier!
AaronYve: we gaan ons best doen
Lovemaylo: ter verduidelijking: je mag onhandig zijn en je hoeft totaal niet lenig te zijn, dan nog is het mogelijk!!
Veel mensen denken dat je lenig en handig moet zijn maar dat is zeker niet waar
Het komt er gewoon op neer van regelmatig te trainen en vol te houden...
Marlinderooz: wat voor voltige doet je zusje? Ben benieuwd!
merrylegs schreef:wauw!respect!
maar hoe leer je een paard dan dat 'ie moet voort blijven galopperen?
als ik dat probeer stoppen ze meteen