Wauw, wat een prachtige laatste foto's! Ik heb altijd genoten van jouw topics met Silke, maar heel goed dat je haar een nieuwe andere kans geeft! Fijn dat je ook altijd nog langs kunt gaan!
Renee, echt mooi vastgelegt (goh, kan ook niet anders haha)
anneeep
Geplaatst: 21-08-12 00:45
Echt ontzettend gave foto's! Jammer dat ze weg is maar gelukkig met een goed gevoel! Geniet van de momenten die jullie samen hebben gedeeld
Wat een super mooie foto's! En jammer dat er geen topics meer van jullie volgen. Maar de reden is natuurlijk wel begrijpelijk. Hoop dat je een fijn contact met de nieuwe eigenaren kan onderhouden!
pff nikki, heb toch wel even kippenvel gekregen bij een aantal foto's. Ontzettend veel sterkte, maar wat fijn dat er zo'n goed baasje is
daphne_xxx
Geplaatst: 21-08-12 07:53
heel veel sterkte met het verwerken! Wel super dat het zo heeft kunnen aflopen, een prachtige shoot, een leuke nieuwe eigenaar. Silke krijgt het super hoe doen ook!!
Wat een prachtige shoot Nikki! Heel veel sterkte met verwerken, al denk ik dat je je eigenlijk al heel lang op dit moment aan het voorbereiden bent geweest. Neemt niet weg dat het ontzettend zwaar is als het dan uiteindelijk zover is. En super dat Silke een jong meisje zo gelukkig gaat maken
RomySmink
Geplaatst: 21-08-12 08:31
Heel mooi!
horsieslii
Geplaatst: 21-08-12 08:50
Wauw prachtige foto's! Heel veel sterkte Nik Vind het heel dapper van je!! Wel super fijn dat ze zo'n fijn nieuw huisje heeft.
Indra_S
Geplaatst: 21-08-12 09:56
Afscheid nemen is nooit leuk en al helemaal niet van zo'n bijzondere pony als Silke. Maar ik vind het wel heel knap dat je deze keuze hebt gemaakt en het zo goed kan afsluiten.
Zijn echt prachtige foto's geworden wel moeilijke keuze hoor, die van jullie samen de eerste zou denk ik heel mooi boven je bed hangen!
LastDream
Geplaatst: 21-08-12 09:59
wauw wat een paar prachtige foto's de eerste is goud waard ik vind die laaste wel wat hebben.
Wat een mooie foto's..! Heel jammer dat je haar hebt moeten verkopen, was toch wel 1 van mijn favoriete Bokt pony's! Sterkte
dancer_
Geplaatst: 21-08-12 10:27
Echt hele gave foto's! Ik volgde je topic's ook altijd met veel plezier, jammer dat je haar hebt moeten verkopen maar waarschijnlijk is het beter! En van de foto's tsja ik zou niet kunnen kiezen eerlijk gezegd!
Shylah
Geplaatst: 21-08-12 10:32
Het einde van een tijdperk.... geen spectaculaire Silke Topics meer... Ik las ze altijd met veel plezier! ^_^
Gelukkig dat ze een heel leuk nieuw baasje heeft gevonden!
Mooie foto´s zeg! De compositie van de foto´s waarop Silke steigert vind ik erg mooi en de foto´s van jullie samen ook.
Fijn dat je paard een lief baasje heeft gevonden
WolinLotte
Geplaatst: 21-08-12 10:37
Práchtige foto's zeg..!! Renee kan het echt!! En inderdaad.. de eerste moet 'm worden.. Sterkte.. lijkt me zo ongelooflijk moeilijk om je paardje weg te moeten doen. Maar wel heel fijn dat je een goed gevoel hebt bij de nieuwe baasjes .
Anoniem
Geplaatst: 21-08-12 10:44
Wauw wat een mooie foto's!!! Ik vind ze erg goed gelukt en vooral de eerste vind ik de band uitstralen die jij en Silke hebben. Moelijke beslissing maar gelukkig heb je een goed adres gevonden voor haar.
Lenn
Geplaatst: 21-08-12 10:54
Wat een prachtige foto's, veel sterkte met het gemis.. in ieder geval heel fijn dat ze zo'n lieve nieuwe baasjes heeft