M'n dikke fjordje weer rijden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: M'n dikke fjordje weer rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:42

@ xDakira: daarom zeg ik ook "Je lijkt met veel teugeldruk te rijden"... een foto kan een vertekend beeld geven... :)

@ Change3x: ik ken de eigenaresse... die heeft er recht op om te weten dat dit over haar gezegd wordt... ik zie dat ts het nog probeert te nuanceren, maar ik weet niet of dat het gewenste effect heeft...

En voor nu houd ik hierover op, want ik wil geen OW of ban aan mijn broek krijgen voor off topic gaan... :)

Pepperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:00

Leuk Ingrid!
Negeer die andere persoon gewoon? Je weet hoe jij het hebt bedoelt en je bedoelde het niet zo als zij het opvatte. :P

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 20:02

Banjer schreef:
@ xDakira: daarom zeg ik ook "Je lijkt met veel teugeldruk te rijden"... een foto kan een vertekend beeld geven... :)

@ Change3x: ik ken de eigenaresse... die heeft er recht op om te weten dat dit over haar gezegd wordt... ik zie dat ts het nog probeert te nuanceren, maar ik weet niet of dat het gewenste effect heeft...

En voor nu houd ik hierover op, want ik wil geen OW of ban aan mijn broek krijgen voor off topic gaan... :)

Ik ken haar ook. :D

xDakira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 20:24

We kunnen nu ook even stoppen met op elkaar te reageren, en ons op het topic zelf concentreren (:.

Ik weet dat het er wat raar staat, maar het was niet gemeen bedoeld.
Maarja (:.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 22:30

Banjer schreef:
Ik vind het niet eerlijk dat je zegt dat de eigenaresse van Dakira er nauwelijks is... ik ga haar eens inlichten dat je dat vertelt over haar...

Euh sorry maar hier geen mijn nekharen echt van overeind staan. :\

Leuke fjord, loop ook best leuk! Zeker als jij inderdaad een wat luchtiger contact houd en je handen naast elkaar boven de schoft.
Hoofdstel staat ook gaaf trouwens.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 11:16

hele leuke fjord!
je moet idd we denken om je teugeldruk, maar ik denk dat dat voornamelijk komt omdat je achterover gaat hangen om balans te zoeken.
als dat zo is kan je zitles volgen, of anders kan je beter niet zonder zadel gaan rijden.
je kan ook gewoon eerst alleen in stap zonder zadel en dan echt heel erg op je zit letten, en gewoon continue tegen jezelf zeggen dat je rechtop moet gaan zitten, uiteindelijk doe je het dan vanzelf. dan zal de teugeldruk ook wel een stuk minder worden denk ik.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 11:22

Ik zie bij een foto staan "Strekken & laag", maar ik zie eigenlijk wat anders.
Maargoed, je wilt er geen commentaar over. ;)

Leuke fjord!

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:33

aaah lieve dakira van mijn zus :d,, je hebt haar leuk aan het lopen...... maar vergeet niet dat ze van me zus is,, zij wil echt dolgraag als het kan elke dag rijden maar dat gaat niet... maar ga zo door!! :D