Ik ga zondags, met vriendinnetje en mn eigen rode 206 erheen
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 23:55
Hoeveelste keer je naar HE gaat en welke dagen.
Leuk dat je ook gaat!
ponytjuh76
Geplaatst: 26-08-12 19:17
Kunnen mensen zonder vervoer niet gewoon met het openbaar vervoer of de taxi, er rijden toch rechtstreeks bussen heen? Meen dat ik dat ooit gelezen heb haha, kan ook zijn datik me vergis
Je kunt idd met de trein en tussen 9 en 14 rijden er bussen van en naar HE, vanaf 14 uur gaan de bussen alleen nog terug naar het station en kun je dus niet meer van het station naar HE
NinaCharlie
Geplaatst: 26-08-12 19:20
Ik ga 's zondags naar HE met Bokker Nicollol (Nicole )
Wij zijn nog druk aan het bekijken welke dag wij gaan. Waarschijnlijk de zaterdag. Tenzij ik vrijdag onverwachts vrij kan krijgen, want de mensportdag vind vriendlief het leukst.
Maar goed voor ons is het bijna den thuiswedstrijd, zijn er met 10 minuutjes dus dat scheelt.
areke
Geplaatst: 26-08-12 20:57
Ingevuld, ben nu al zenuwachtig voor de zaterdag hahaha
Ik ga zondag en ik heb het geluk dat ik met de fiets kan Maar ik vind het wel ontzettend moeilijk om te kiezen waar ik heen wil Vind dat schema op de HE site ook niet echt handig...
Anniekskie
Geplaatst: 26-08-12 21:02
Jeany schreef:
Ik ga zondag en ik heb het geluk dat ik met de fiets kan Maar ik vind het wel ontzettend moeilijk om te kiezen waar ik heen wil Vind dat schema op de HE site ook niet echt handig...
Dat ervaarde wij ook al idd, je zit iedere keer heen en weer te scrollen.
Ik ben er alle 3 de dagen met mijn beide paarden voor shows Geef vrijdag en zaterdag 5 optredens en zondag 4, sta vrijdag ook nog in de boktlounge samen met Machteld. Niet te missen dus
Wij zijn eruit, wij gaan zondag. Wil graag longeren met de dubbele longe en trainen terwijl je buitenrijd zien.
DierPortret
Geplaatst: 30-08-12 23:31
Beste Bokkers,
Ik ben aanwezig op het Kunstpaviljoen nabij de Paardensporthal.
Iedereen is van harte uitgenodigd om te komen kijken naar mijn werk.
Groet, Paula Collewijn
timokyana
Geplaatst: 06-09-12 21:43
Amable schreef:
Ik ben er alle 3 de dagen met mijn beide paarden voor shows Geef vrijdag en zaterdag 5 optredens en zondag 4, sta vrijdag ook nog in de boktlounge samen met Machteld. Niet te missen dus