Daar zijn de langverwachte foto's ! Ik volg je topic al de hele tijd mee, meid wat heb je een pech gehad die dag. Ben blij dat voor je dat er toch nog leuke foto's zijn uitgerold! Veel beterschap nog!
Zijn wel gave foto's hoor! Was er stiekem al wel heel erg benieuwd naar... Hopen dat je snel op blijft knappen en weer lekker met je mooie meid aan het werk kunt!
Wat een mooie foto's Robijntjah! Kan je er wel zonder naar bijgevoel naar kijken? Dat komt vast anders vanzelf wel, maar kan me voorstellen dat het even nogal dubbel is! Wat niet wegneemt dat ze prachtig zijn Supermooi!
Daar was ik idd wel bang voor maar dat valt me erg mee gelukkig! Maar merk dat ik sowieso wat minder paard/foto gericht ben dan normaal, eerst mijn poot maar eens beter hebben! En als ik terug ben van vakantie een knuffelsessie met Mo
Haha kan gebeuren! Heb veel pijnlijke dagen achter de Rug puur van teveel doen denk ik! Vanmiddag gaan we weer lekker naar huis en morgen zie ik mijn knappert weer!
Kasztanka
Geplaatst: 26-08-12 11:26
Mooie fotos van een zeer chic paardje. Het is niet omdat je je been hebt gebroken dat je nooit meer zal kunnen paardrijden hé. Ik heb ooit een driedubbele beenbreuk opgelopen, ook mijn enkel gebroken en zat zelfs nog in het gips al weer te paard. Heb eind mei mijn pols gebroken met achteraf complicaties, dacht veel langer mij niet meer in het zadel te kunnen "trekken" maar heb toch ook weer gereden onlangs. (ik heb complicatie http://www.kronika.be/sudeck-syndroom, is wel aan mijn pols en gelukkig niet zo erg als op de fotos van de link). Jij bent veel jonger dan ik, je zult sneller weer te paard zitten dan je denkt. Ik wens je in ieder geval een volledig en snel herstel