ik duik m'n bed in. wordt morgen.vroeg.op. Geen idee of ik de bokkers ga herkennen. spreek me gerust aan als je me.ziet lopen. heb een knalblauw jasje aan met m'n site op de achterkant dus ka. niet missen.
alvast heel veel succes.voor degene die morgen moeten starten!
Zo ik ben onderweg naar het veld! Zijn er sl fotograven rond 10 uur? Moet een paar minute. Voor 10 in ring 5 en 6 rijden! Ik ben wel weer toe asn mooie foto's van mijn topper! Paard heeft 3 witte beentjes en kolletje, en ik ben in het bruin (jasje, laarzen,cap en zadel/hoofdstrl) tot zo!!
Ik ben alweer thuis. Domme ik was natuurlijk m'n geheugenkaartjes vergeten, had er dus maar 1. Kwam daar pas achter toen ie vol zat. Gelukkig was bijna de hele paardensport al afgelopen, dus ben maar naar huis gegaan.
Straks maar even de foto's uitzoeken en vanavond online gooien
Kim, stond jij toevallig bij Lisa met Awsome te kijken en filmen?
Heidy, jouwe ging ook wel fijn he? Handig dat je je even met je Boktnaam voorstelde
Ik kon dit keer voor t eerst met grasconcours direct opstappen zonder spannende acties aan de longe vooraf. Dat was dus al een groot pluspunt Daardoor wel veel spanning wat ie normaal aan de longe wel kwijt raakt, en niet helemaal fijn gereden. Hij bleef wel erg strak en in zn eigen wereldje Maar, ook fijne stukken en de mindere stukjes door beide jury's een stuk minder afgestraft dan ik voor mezelf deed 187 en 184 ben ik erg blij mee, hij heeft t goed gedaan op zn L2 debuut
Haha, naast jou dan ongeveer Wat stom! Ik zat te twijfelen, bedacht eigenlijk pas later dat jij dat wel eens kon zijn. Ik stond met mn ma bij haar vader en jou
Mijn eerste proef was ook echt terecht geen wp hoor, maar ik vond de tweede proef eigenlijk zelf erg hoog gejureerd. Ik dacht zelf dat ik veel lager zou hebben. Valt mee.
Maar voor de eerste keer L1 vind ik dat nog heel netjes hoor! op een gegeven moment komt die stijgende lijn weer in je punten. Vind ik zo leuk hahaha