Ze doet me zo hard denken aan een merrie die ik kende en die Saar hier op bokt verzorgde...ook koffievos met 3 witte beentjes en een bles en bijna hetzelfde snoetje.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

geweldig aansprekend buffeltje
Ze wordt alleen maar mooier en mooier!
)
Tooske schreef:Hee das grappig! Ik vind het ook zoo spannend eerste veulen! Hopelijk krijg ik net zo'n knapperd als de jouwe (Wil namelijk ook graag een vos)

3timesmom schreef:oooohik blijf verliefd op dat koppie! Vooral af en toe foto's blijven plaatsen voor de fans hoor.
Ffortuna schreef:Wat een leuk paardje heb je. Ga je haar uit de opfok halen dat je zegt dat ze gaat verhuizen? Even nieuwsgierig.
Ze is overigens net ietsje ouder dan mijn tweejarige. Heerlijk, nog even wachten tot we op kunnen stappen
Jaan81 schreef:Ooohhhh, Cookie!!!![]()
![]()
Ze wordt alleen maar mooier en mooier!
Volg verder van Bokt niemand, maar zodra ik Fortune Cookie zie staan, klik ik gelijk! (vanaf dr eerste topic)
Altijd leuk om te horen!! Cookie is gewoon de leukste
Ze is echt prachtig!
Die is echt deze zomer van veulen naar paard gegaan. Ze ziet er geweldig uit Margo, nog lekker even genieten voor d'r en dan samen bouwen aan iets moois
Na al dat wachten is het dan toch bijna zover...Ontzettend leuk voor je

ben flieft geloof ik