Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
S_uus schreef:Bedankt voor de reacties alvast!!
Ik reageer zo snel omdat er al een manen vraag opduikt
De manen zijn al gekort sinds april, er hebben al een paar topics hier plaats gevonden met zijn korte manen , niks over gehoord grappig dat het nu wel opvalt haha
Jasia schreef:Gave foto's Suus, As is echt een knapperd
Wat is ie volwassen geworden zeg!! (dat was natuurlijk ook de bedoeling, maar toch)
Cchanny schreef:Wauw!
Gave foto's heeft Wendy gemaakt!
Dunesjka schreef:Gave haf!! En een leuke bles/sneb heeft hij zegKnapperd hoor
Sodeletuut schreef:Wauw, prachtige haf!!Foto 1 is echt fantastisch!
NeverGiveUp schreef:Wat een beauty!
Erg jammer van de manen..
XmissdaphX schreef:Wauw wat een knappe haf zeg!
LiVetime schreef:Mooie foto's!
Zie het hoofdstel steeds weer anders zittenBit te laag, bakstukken gedraaid, bit weer hoger..bakstukken weer zoals ze horen... Licht gekleurde haf.. donkerder gekleurd.. Brengt variatie in de foto's
Maar leuk dier
Todorien schreef:ik ben helemaal geen haflinger mens maar wat heb jij een leuke haflinger, super mooi bouw en inderdaad met korte manen komt zijn hals super mooi uit, de meeste haflingerhalzen komen diep uit de borst en dan nog lange manen dan worden het van die propjes, maar jou haflinger heeft een mooie langgelijnde hals en dat laat je alleen maar meer zien door de korte manen, wees trots op je kerel
Ketaki schreef:suus, wat ziet asra er weer gaaf uit zeg![]()
![]()
![]()
hij is flink gespierd geworden, sinds dat ik hem irl heb bewonderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wees maar zuinig met je knappe ventje![]()
![]()
![]()
![]()
yfande schreef:Gefeliciteerd met je knappe Haf ! mag je echt trots op zij............en Wendy ? weer heel knap gedaan !
Van't najaar komt Ukkepuk onder't zadel en daar wil ik je wel heel graag bij hebben
NathalietjeB schreef:staat em wel heel mooi zo een sport coupe.
heel chic ga je ze weer lang laten groeien?
Monica_86 schreef:Knappe As!!
Die op het zandpad vind k helemaal super, blije pony/blije Suus!
MariekeS_ schreef:S_uus schreef:Bedankt voor de reacties alvast!!
Ik reageer zo snel omdat er al een manen vraag opduikt
De manen zijn al gekort sinds april, er hebben al een paar topics hier plaats gevonden met zijn korte manen , niks over gehoord grappig dat het nu wel opvalt haha
Ooohh, maar ik vind het super stoer hoor!! Vind die korte coupe heel ruig![]()
Ik had het alleen over het foutje ja
Nessie schreef:Mooie foto's, ik vind zijn manen zo echt veel mooier staan! Zou bijna het overwegen bij de mijne te doen als ik dit zo zie..