Compliment voor africhtingsstal Van Laar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:43

Wat fijn dat het goed gaat daar :)
Urzle heb ik nog getraind in 'mijn tijd' daar, leuk dier hoor!
En monty, mn favoriet toen, wat fijn dat ie nog leeft en geniet van zn pensioen.
Die 'goedzak' heeft namelijk wel lichte tour gelopen vroeger, meerdere malen zelfs.

6lovehorses6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 06:53

Ik hen heel veel op urzel gereden.
En monty is echt een grappenmaker.
En jitske mag er ook zijn er zijn nu wel een aantal nieuwe paarden.
Wil je meer info over stal van Laar Schaarsbergen ?
Mail me maar
Aniekschaeffer@gmail.com

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:18

Op deze stal heb ik vorig jaar een trektocht gemaakt in de zomervakantie!
Ik op mijn eigen pony en de rest op manegepaarden.
Het was een super week met veel rijden!
*\o/* *\o/*

Jolliegirl

Re: Compliment voor africhtingsstal Van Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:24

Wat leuk dat je deze ervaring deelt!

Dit is dus wel een geschikte stal om met een volkomen beginner een rit te gaan maken?

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 12:07

Jolliegirl schreef:
Wat leuk dat je deze ervaring deelt!

Dit is dus wel een geschikte stal om met een volkomen beginner een rit te gaan maken?

Wij reden met iemand erbij die maar een paar lessen had gehad en alleen vroeger ooit eens op een pony gezeten had! Bij het reserveren hebben we dit wel duidelijk aangegeven en bij het verdelen van de paarden hebben we het nogmaals aangegeven. Zij kreeg een ervaren paard mee en heeft een toprit gehad. Net als wij trouwens. Je moet er natuurlijk zelf wel rekening mee houden dat er niet gegaloppeerd wordt maar wij vonden dat geen bezwaar.
Als je gaat, veel plezier!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:17

Ik ben daar net geweest voor stalling. Wat een leuke mensen, en goed verzorgde paarden/stallen! Geen woord negatiefs over te zeggen. Hou er nu wel rekening mee dat de prijzen omhoog zijn gegaan ivb. de btw.

De paarden kende ik toevallig al ivb. vorige manege waar zij toen bij in zaten. En Urlze, heerlijk dier! Maar waarschijnlijk komt dat omdat ik zelf ook een draver heb haha.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-12 08:42

Gister wezen rijden met de kleine meid ( 9 jaar) erbij. Zij kreeg Smissies (misschien schrijf ik het verkeerd) vriendin kreeg Beauty en zelf had ik Chiq(ue) Onze begeleider was Mirjam. Omdat dit de eerste buitenrit zou zijn van de kleinste werd Smissies gekozen omdat deze veel ervaring heeft en erg rustig is. Beauty is al wat op leeftijd maar zeker weten niet sloom. Chiq is op stal een zuurtje ;-) maar dat is allemaal show, eigenlijk is ze heel lief en onderweg heerlijk voorwaarts.
De spullen waren net als vorige keer weer prachtig verzorgd, schoon zadel en hoofdstel, beenbeschermers etc. Top!

Omdat de kleinste het toch wel spannend vond werd er een extra touw aan smissies vast gemaakt, mocht ze het te eng vinden zou Mirjam deze vast kunnen pakken. Het bos was werkelijk prachtig! Onderweg kwamen we dan ook een hoop andere wandelaars, fietsers en ruiters tegen die ook aan het genieten waren. Toen er op een gegeven moment werd besloten om een galop te gaan maken bleek de kleine het toch wel spannend te vinden maar daar was een oplossing voor en zo werd het extra touw van Smissies erbij gepakt en als Mirjam deze vast hield durfde ze het wel :) Onderweg nog een paar mooie foto's kunnen maken en een filmpje dus op de terugweg in de auto zijn deze nog heel veel keer bekeken.

Ondertussen had de allerkleinste (3.5 jaar) de grootste lol met wandelpony Brammentje die inmiddels gebombardeerd is tot haar vriend! :)

Al met al een leuke dag!

6lovehorses6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 04:16

Leuk om deze reacties te horen helaas is beauty door verkocht.
Er zijn ook heel veel nieuwe paarden en pony's.
En we hebben er een veulen bij!!
Jullie bezoek is van harte welkom

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 11:24

Als het weer mooi weer wordt komen we weer een keer een rit maken. Is Jitske er nog? Ik vond haar zo leuk!

6lovehorses6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 09:54

Ja die is er nog echt een lieverdje .
Als het mooi weer is komen er heel veel buitenritten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 18:02

Ik heb daar een tijdje terug ook een buitenrit gemaakt, vriendin van mij op Urzle en ik volgens mij op Spot.
Begeleiding was super aardig, alles ging heel netjes :j Mooie omgeving ook :)
Inderdaad echt een aanrader :D

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 14:32

En jawel ook dit jaar gaan we weer een rit maken, nog heel even wachten en dan kunnen we weer gaan genieten van de paarden en het prachtige bos *\o/*

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-15 11:45

Zijn er toevallig mensen nog onlangs hier geweest? Is het nog steeds zo leuk en goed?

LiesAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:46

Ik denk dat er niet veel veranderd zal zijn. Nog steeds dezelfde eigenaar. Ik kom er al jaren. Niet wekelijks, maar hooguit een paar keer per jaar. Eerst een wandelpony met mijn dochter, zelf buitenritten met vriendinnen, buitenritten met mijn dochter en mijn moeder. Altijd superleuk en goed geregeld. Nu gaan we volgende week weer met mijn nichtjes een uurtje met een wandelpony. Ik laat wel even weten welke indruk ik krijg volgende week.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 22:38

Fijn, dankje!

LiesAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 15:41

Jillsil... Het lukt deze week niet om met mijn nichtjes te gaan. Ze gaan logeren bij hun oma in Twente. Ik weet nog niet wanneer we dan wel weer een keer gaan.

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 12:19

Geen probleem! Toch bedankt. Mocht je toch gaan ben ik heel benieuwd en anders gaan we het zelf maar gewoon 'gokken' dat het nog goed is.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:30

Ik volg.. Wil nog een keer met mn zoon op buitenrit

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 12:31

xNicolx schreef:
Ik ben een half jaar geleden ook wezen kijken om mijn paard daar te stallen, het zag er inderdaad super uit! (Heb mijn paard daar niet neergezet uiteindelijk omdat ze geen weiland hebben, er 1 huren van de buurman in de zomer maanden waar je paard dan 2 uur op kan).

Ik had ook een ontzettend goed gevoel over de stal, vooral om te zien hoe Mirjam omging met de paarden en hoe alles georaniseerd was.

Echt heel jammer van het weiland, was er ontzettend graag gaan staan!

Komen de paarden dan wel buiten?
Ik vind het leuk te lezen dat in vergelijking met veel stallen de paarden in ieder geval vrolijk zijn en goed tuig hebben enzo, maar paarden die op stal staan, worden echt niet goed verzorgd! Tenzij het alleen voor nacht is met een berg hooi en lekkere bodembedekking (en niet langer dan dat!) vind ik het absurd dat dit nog steeds gebeurd. :\

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 11:00

Ik ga zelf volgende week zaterdag een rit maken met nog iemand *\o/* Dan kan ik zelf weer even kijken of het nog steeds zo leuk is ;-)

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 15:19

Helemaal vergeten mijn eigen update te geven maar dankzij een pb met herinnering van een mede bokker hierbij mijn verslag.

Bij aankomst werden we ontvangen door de eigenaresse en de begeleidster. Een volwassen vrouw, die zelf ook zin had in een ontspannen rit (daar hadden we speciaal om gevraagd) We kregen de keuze uit enkele paarden maar toen ze hoorde dat ik een voorkeur voor Friese paarden heb, werd Janneke aangewezen. Super vriendelijk paard! Met poetsen, zadelen en tijdens de rit erg braaf. Ze werd wel wat frisjes tijdens de rit toen er een heel peleton met wielrenners ons voorbij kwam zoeven maar was prima onder controle te houden.
De begeleiding reed op Guy en ook die deed het prima en vriendin reed op een groot bruin paard (ben even zijn naam vergeten), volgens mij is deze van de eigenaresse zelf. Hele lekkere ontspannen rit kunnen rijden en van heel dichtbij een mooi hert kunnen zien.

We kozen voor de 2 uurs rit en deze hebben we ook keurig gereden. Tuig en spullen waren weer meer dan prima en ook de hulp van de mensen die op het bedrijf lopen is echt heel goed. Mensen zijn vriendelijk, weten wat te vertellen over de paarden die er zijn en over de omgeving.

Dus wederom en nog steeds een aanrader als je een leuke rit wilt rijden waar de keuze in paarden ruim is en de spullen goed in orde zijn! +:)+

Mandytj89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 15:02

Wat fijn om te lezen dat er nu goed met de paarden om gegaan word!
ik hoop dat ze nog lang als een fijne manege mogen bestaan

mattias

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:00

Wil toch even laten weten dat ik de complimenten erg leuk vind. Fijn dat er ook positieve reacties op forums geplaatst worden.
Blijf vooral feedback geven leren en verbeteren kan altijd!