Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShauniBef schreef:Jawel hoor Miranda, nu brengt ze haar shet uit balans.
MirandaFuego schreef:Ik zie een shet die prima in balans loopt.
Smee__ schreef:Ik zat bij die eerste foto nog te kijken van hé wat voor ras is dat? Had de openingspost nog niet gelezen. Maar bij de volgende foto's dacht ik hee verrek het is een Shet!Ik vind dat je haar erg netjes rijdt, en vindt je ook niet te groot!
Ja voor het mooie misschien, maar je zit haar niet in de weg heb ik het idee.
ShauniBef schreef:TS, zeg dit niet om vervelend te doen hoor! Als jij alleen maar leuk commentaar wil, moet je geen topic openen
!
ShauniBef schreef:TS, zeg dit niet om vervelend te doen hoor! Als jij alleen maar leuk commentaar wil, moet je geen topic openen
!
ShauniBef schreef:Dat jij het niet juist vind NGU, is jouw mening!
TS, ik kraak helemaal niemand af?!
MirandaFuego schreef:ShauniBef schreef:Dat jij het niet juist vind NGU, is jouw mening!
TS, ik kraak helemaal niemand af?!
Nouuu, je zegt dat haar shet niet in balans loopt, dat klopt niet en is ook niet erg aardig, ook hoe je het zegt, 'bij mij had je niet mogen starten'....![]()
Dat komt toch wel heel erg uit de hoogte over
riagr schreef:Zo!! Zien we eindelijk eens een paardje wat nétjes gereden wordt, zonder spanning, eerlijk, met overduidelijk érg veel plezier en aan alle kanten verantwoord ( aanleuning lijkt fijn en de pony lijkt echt goed te dragen, toont ook gewoon los door het lijf), dan gaan we toch niet zeuren dat de ruiter een tikje te groot is?
Dat zie ik toch heel veel liever dan ( wat helaas vaak gewoon gevonden wordt) een kasteel van een dressuurpaard, ternauwernood in bedwang gehouden door een ruiter/amazone met meer ambitie dan talent... Dat gaat namelijk uiteindelijk pas écht ten koste van het paard, en dat zie ik hier niet gebeuren.
Wees jij maar rustig een tikje te groot Nienkje: de essentie waar het over moet gaan bij het paardrijden lijkt bij jou dík in orde! Wat ís dit leuk!
ShauniBef schreef:OkeDan houd ik mijn mening wel voor me.