Mijn knappe Brazilliaanse schone (MM) voor de lens!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

immanuela29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:04

wauw! echt super mooie foto's! En een prachtig paard. :)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 12:07

Knap paard <3

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 14:49

My_Chimanga schreef:
Dankje!

Garny, ze is een 'halve M&M', haha, er zit (misschien helaas) Engelse Volbloed bij! Dat maakt haar dus net wat pittig en wat hoger, maar ze werkt idd erg prettig hoor! Ze doet nooit lelijk tijdens het werken, ze kan wel koppig zijn of iets heel lang niet begrijpen, maar ze accepteert eindeloze oefeningen en probeert het steeds weer opnieuw met evenveel inzet. Das wel erg fijn!
Hoe krijg je die batida tot uiting? (Ik denk dat mijne het niet heeft hoor, maar zou t wel leuk vinden!)
Jouwe is ook mooi zeg!

Thanx ;)

Vanuit stap naar draf wil ze graag in batida en als ik wil verzamelen in draf pakt ze ook veel liever de batida dan dat ze gaat verzamelen, dat is best een uitdaging met die gangenpaarden :D .
Je hoort heel snel als de tact veranderd als je op het harde draaft of stapt. Die van jou is inderdaad groot voor een M&M, maar eigenlijk prachtig toch een beetje andere invloed, dat pittige hoort misschien wel bij de M&M hoor, die van mij is heel gevoelig en pittig. Misschien is ze wel een beetje familie, zij heet Laparra en haar moeder heet Nuesta Do Cheyenne

My_Chimanga

Re: Mijn knappe Brazilliaanse schone (MM) voor de lens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-12 18:10

Ah kijk, Do Cheyenne zit ook in de mijne! Haar vader is Quilindo do Cheyenne. Ik moet toegeven dat als ik met haar naar buiten ga (wat nog heel zelden is omdat ze nog niet verkeersmak is) loopt ze zo opgewonden dat gewoon stappen niet lukt en dat ze eigenlijk ook tussen draf en stap zit, maar naar mijn idee, of wat anderen dan zeggen: Hee ze loopt kreupel ofzo.... :s Dus dat weet ik niet zeker ;-)