elady schreef:Wat een gaaf beestje zeg en wat balen voor jullie dat jullie er opnieuw uitliggen![]()
Op welke stal staan jullie in HvH, ziet er chique uit (profiel)!
Ik heb je een PB gestuurd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Gut wat een ellende met je knappe paard.
Hoe kan je nou zo ontzettend je pees scheuren van een bokpartij?
Is ze ergens scheef op terecht gekomen ofzo?
Martine_R schreef:Meid, ik heb zoveel respect voor jou. Hoe je met de pech omgaat die jullie samen op je pad krijgen, ookal heb je haar nog niets eens zo lang. En hoeveel je voor haar over hebt, ik hoop echt dat jullie na dit jaar weer de sterren van de hemel gaan rijden. En een jaar lijkt lang, maar is zo om! Sterkte!
Tries_en_Faf schreef:oliebol hee dat is balen!!
Wel een heel erg mooi paard zeg! Waarom rij je met bandages? Ik zou zeggen, juist met een peesblessure, niet te warm laten worden, die pezen.. Maar misschien heb jij er een ander idee bij
Veel succes, ze komt er vast weer helemaal bovenop!
Musiess schreef:Mooie foto's, nu vind ik jullie zo ie zo wel een mooie combinatie, waar eigenlijk een strik om hoort. (een roze nietwaar?:))
Heel veel suc6 met revalideren!
michelle___ schreef:Tries_en_Faf schreef:oliebol hee dat is balen!!
Wel een heel erg mooi paard zeg! Waarom rij je met bandages? Ik zou zeggen, juist met een peesblessure, niet te warm laten worden, die pezen.. Maar misschien heb jij er een ander idee bij
Veel succes, ze komt er vast weer helemaal bovenop!
Ze was toen al hersteld van haar KNIE blessure. En dit was gewoon weer een keertje voor de los met bandages. En uiteraard heb ik 4 hele leuke coolpacks die na het rijden om alle 4 de benen een halfuurtje omgaan.
Musiess schreef:Mooie foto's, nu vind ik jullie zo ie zo wel een mooie combinatie, waar eigenlijk een strik om hoort. (een roze nietwaar?:))
Heel veel suc6 met revalideren!
Uiteraard een roze, precies zoals ik dr kreeg!