Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:papagroom toch, er staat dat het de balen van haar vader zijn, en dat die het goed vind.
papagroom schreef:Heel erg leuk....maar als het mijn balen waren was ik pissed off geweest,even een baaltje aan tikken,folie stuk,en je kunt het kuilde mesthoop op rijden...ik begrijp helemaal dat je daar niet bij hebt stil gestaan....ik zou als jong jochie het zelfde hebben gedaan...LOL...
loriene schreef:Wauw echt heel leuk!!
Leuk idee om te gaan filmen tijdens het springen.
schoentje schreef:Wat heeft het met arrogantie te maken dat je weet dat je 1.35m paard makkelijk over een blokje van 80cm kan springen?
Natuurlijk kan een paard een balk of deze baal raken, maar de kans is zeer klein. Bovendien zal het paard zich niet makkelijk beschadigen aan een gladde plastic baal hooi zonder uitsteeksels. Als we hier bang voor moeten zijn, moeten we nooit eventing gaan rijden en ook nooit meer een sprong maken met onze paarden. Onder hindernissen staan namelijk vaak hekjes en muurtjes van dezelfde hoogte die ze ook kunnen raken en waar ze zich aan kunnen verwonden.
Vind het trouwens ook erg dom en kort door de bocht dat je iemand die je niet kent arrogant noemt.
xx_Horsiex schreef:schoentje schreef:Wat heeft het met arrogantie te maken dat je weet dat je 1.35m paard makkelijk over een blokje van 80cm kan springen?
Natuurlijk kan een paard een balk of deze baal raken, maar de kans is zeer klein. Bovendien zal het paard zich niet makkelijk beschadigen aan een gladde plastic baal hooi zonder uitsteeksels. Als we hier bang voor moeten zijn, moeten we nooit eventing gaan rijden en ook nooit meer een sprong maken met onze paarden. Onder hindernissen staan namelijk vaak hekjes en muurtjes van dezelfde hoogte die ze ook kunnen raken en waar ze zich aan kunnen verwonden.
Vind het trouwens ook erg dom en kort door de bocht dat je iemand die je niet kent arrogant noemt.
Ik vind de manier hoe jij je post typt en wat je zegt arrogant, niet jijzelf, lezen is ook een kunst. Punt is dat je altijd rekening moet houden met het feit dat het fout kan gaan. En weer gooi je het er op dat het een paard is die 1.35 springt, ook die kunnen fouten maken wat hoogte betreft.