Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Goed zitten is ook een kunst, moet ik ook nog altijd hard aan werken, maar gaat steeds wat beter en makkelijker.
Leuk he, als je dan toch het bakwerk uiteindelijk leuk kan gaan vinden als je wat stapjes vooruit komt. Het wordt vast niet mijn hobby dagelijks hele uren erin te hobbelen, maar het is geen straf meer
Tancreda4 schreef:Het moet wel leuk blijven voor beiden! Ik zeg altijd maar; ik heb geen paard omdat ik een paard wilde. Ik heb een paard omdat het toevallig Wiet was die ik absoluut niet kwijt wilde. En probeer mijn doelen aan haar bij te stellen (ipv paard naar je doel aan te schaffen). Gelukkig is ze eigenlijk heel veelzijdig verderIk ben geen bakruiter, dat vond ik nooit leuk, maar dat moet ik nu wel om haar goed te houden. En eigenlijk is dat helemaal zo naar nog niet, juist als je steeds meer een team wordt, kom ik erachter dat bakwerk ook leuk is! (maar niet voor dagelijks hoor
)
Gelukkig gaat dat nu goed.
Jullie worden vast ook wel steeds meer een team
) benen. Echt HEERLIJK!! En daar wordt ze ook echt heel fijn los van! Al is het nu wel weer de hoogte tijd bak te werken, want ze wordt wel schever buiten (maar de billen, achterhand en broekspieren weer losser lijkt het).