Wietje en ik gaan langzaam vooruit - overzichtje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ailsazoe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:44

Een hele verandering, wauw ziet er super uit! Knap gedaan hoor, mag je zeker trots op zijn!

Heleennn

Re: Wietje en ik gaan langzaam vooruit - overzichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:46

Wees maar trots op je paard en op jezelf! Super gedaan hoor! :j

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 20:30

Goed zeg, leuk dit soort dingen :D

''Ik ben geen bakruiter, dat vond ik nooit leuk, maar dat moet ik nu wel om haar goed te houden. En eigenlijk is dat helemaal zo naar nog niet, juist als je steeds meer een team wordt, kom ik erachter dat bakwerk ook leuk is! (maar niet voor dagelijks hoor )''

Dat is echt een zin die ik zou kunnen zeggen hihi

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:47

wat een vooruitgang!
wees trots op jezelf en je paardje hoor! :)

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 14:53

wowwwh je ziet echt super veel verschil! echt mooi om te zien

lisaaatjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 15:32

whoo wat een vooruitgang zie je! ga zo door jullie komen er zeker wel!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 11:24

Wat een vooruitgang, echt top! :)
Heel fijn ook dat je ook in de bak ook steeds meer vertrouwen krijgt. Komt helemaal goed met jullie twee! *\o/*

Frummel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 20:24

Ziet er goed uit

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 15:51

prachtig paard <3
en jullie zijn zeker veel vooruit gegaan!

anneeep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:35

Respect voor jou & je paardje, met zoveel geduld dit oplossen is echt knap!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:25

Zo dit vind ik echt knap! Enorme sprongen voorwaarts hebben jullie gemaakt zeg! +:)+

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 18:27

Wat leuk te zien dat het zo goed gaat en wat knap dat je doorgezet hebt

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 14:26

Bedankt voor alle leuke reacties :)

@ Helga; bedankt voor je compliment :o Goed zitten is ook een kunst, moet ik ook nog altijd hard aan werken, maar gaat steeds wat beter en makkelijker.

@ Deflin; Vervelend he als het vertrouwen weg is... Hopelijk vind jij het ook weer terug! Succes :)

@ Darkchrystal; hihi, wie had ook gedacht dat ik haar zou kopen toen ze net bij ons op stal was. Ik moest niets van dat 'rotbeest' hebben, en nu kan ik absoluut niet meer zonder :D

@ NeverGiveUp; leuke acountnaam heb je ook trouwens :D Leuk he, als je dan toch het bakwerk uiteindelijk leuk kan gaan vinden als je wat stapjes vooruit komt. Het wordt vast niet mijn hobby dagelijks hele uren erin te hobbelen, maar het is geen straf meer :))

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 22:43

Tancreda4 schreef:
Het moet wel leuk blijven voor beiden! Ik zeg altijd maar; ik heb geen paard omdat ik een paard wilde. Ik heb een paard omdat het toevallig Wiet was die ik absoluut niet kwijt wilde. En probeer mijn doelen aan haar bij te stellen (ipv paard naar je doel aan te schaffen). Gelukkig is ze eigenlijk heel veelzijdig verder :D Ik ben geen bakruiter, dat vond ik nooit leuk, maar dat moet ik nu wel om haar goed te houden. En eigenlijk is dat helemaal zo naar nog niet, juist als je steeds meer een team wordt, kom ik erachter dat bakwerk ook leuk is! (maar niet voor dagelijks hoor ;))

*kippenvel* Serieus waar, ik heb heel veel respect voor wat jullie bereikt hebben. Van zo ver komen, en dan die laatste foto's... echt een team.

En wat je hier schrijft is precies hoe ik er ook over denk met mijn pony. Ik heb hem zelf ingereden (ook als zijnde onervaren) dat ging goed, tot op zekere hoogte... Mijn pony is erg gevoelig voor stress uit de omgeving, of ik dat nou ben of dat er bosjes waaien.
Peroide gehad waarin ik niet eens in zijn buurt kon komen (blijkbaar straalde ik zulke onrust uit) of hij begon te rennen, draaien en steigeren.

Inmiddels stap ik af en toe weer op. Ik ben bang geworden met rijden, maar probeer er op te vertrouwen dat dat ook weer over zal gaan.
Precies om de reden die jij ook hebt: Waldi kwam op mijn pad en ik zou hem niet kwijt willen. Hoe moeizaam onze weg ook is en nog zal zijn.

Nouja, weet niet precies waarom ik dit schrijf, maar vind het in ieder geval prachtig te zien hoe jullie samen verder gekomen zijn :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 23:28

Bedankt :)

Die onrust herken ik wel hoor! Ik en Wiet kunnen elkaar ook zo aansteken! Gelukkig kan ik daar nu beter mee omgaan, en zij ook, maar zijn zat dagen geweest dat ik niets met haar moest doen want dan ging het alleen maar erger worden. Soms wel frustrerend als je zwaar gestresst juist even wilt ontspannen op stal, nou dan moest ik niet bij Wiet zijn ;) Gelukkig gaat dat nu goed.

Is wel lastig zo'n gevoelig paardje, maar stoer dat je er toch weer op gaat en hopelijk komt er zo steeds meer vertrouwen ook tussen jullie! Komt vast ook wel goed, gewoon de tijd en de rust nemen! Voor 100% voor je paard gaan, dat lees ik graag :) Jullie worden vast ook wel steeds meer een team :)

Deze is van afgelopen week, weekje veluwe en ruim 100 km in onze (nou ja, voornamelijk Wiet d'r ;)) benen. Echt HEERLIJK!! En daar wordt ze ook echt heel fijn los van! Al is het nu wel weer de hoogte tijd bak te werken, want ze wordt wel schever buiten (maar de billen, achterhand en broekspieren weer losser lijkt het).
Afbeelding

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 12:49

zooo wat een verbetering!!. goed dat je niet opgeeft en gewoon doorgaat.
ben benieuwd naar de volgende overzicht :)