Bonsai kanjer 9e keer ohz!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

corina21

Re: Bonsai kanjer 9e keer ohz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 15:00

wat een schoonheid.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 16:18

anneliesdj schreef:
Maar nu heb je voorwaarts een paard wat de kop in de lucht zet, de rug helemaal wegdrukt en sterk wordt.
Vaak is de intensiteit in stap een stuk minder waardoor je ze er dan wél doorheen kunt rijden, dan zoek je natuurlijk ook de andere kant van de bak op.

Mijn ervaring met jonge paarden is dat ze voorwaarts het best onder je blijven, maar als een paard iets eng vind doet hij dit in stap ook.. . Dus of hij dit nu in draf of stap doet, whats the differance? De fotos zijn gemaakt op eten moment dat ie et bijna in zijn broek deed. .. en ik rijd paarden er meestal beter door als ze voorwaarts en bezig zijn.. zodat hij zich weer o mij gaaat focussen. .. en zoals ik hierboven al had uitgelegd dat hij dan in elk geval vooruit en voorbij het enge gaat iPv stappen en of op eens omdraaien ..sterk wordt hij niet ... hij kruipt achter de teugel.. . En ik zet me vast, kop in de lucht vind k wel mee vallen. Hij is niet ontspannen. . Je kunt van een mug ook een olifant maken.. . Ookal zijn dit niet geweldige fotos

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 16:34

En als hij het echt al in zijn broek deed, waarom wil je dat risico dan lopen met een paard waar je pas voor de 5e keer op zit? Dan ga ik toch liever voor rijden op een ander moment, er zijn nog 23 uren van de dag dat die schudder daar niet rijd ;)

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 16:36

..Die kwam pas toen ik er al op zat :+ ... alles valt te leren.. en ok mij leren vertrouwen.. . Ewat togas goed ging.. want verder zette hij geen stap verkeerd

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 16:37

En ik zat er de 9e x op :+

Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:12

Ach wat een reacites over niet rijden met zon schudder zeg! Dat zou nogal balen zijn als je net lekker ana het rijden bent en er komt zon ding langs, dan zou jij kunnen stoppen. Nee hoor moet hij gewoon leren! Is toch meteen een goede oefening! Gaat hartstikke goed en dat je de spanning er niet meteen af kunt vloeien dat is gewoon een kwestie van oefenen :)
Vind wel dat je je hand wat meer vrij mag laten en wat naar voren mag plaatsen, dus niet teveel terug, maar dat kunne ook momentopnames zijn vanwege de spanning. Ben benieuwd naar andere fotos :)

Gaaf beest btw, is hij niet te koop? :D

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:42

Wat een beauty! :) vind dat hij netjes loopt zo op de foto's!

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 14:24

Emm_ schreef:
Ach wat een reacites over niet rijden met zon schudder zeg! Dat zou nogal balen zijn als je net lekker ana het rijden bent en er komt zon ding langs, dan zou jij kunnen stoppen. Nee hoor moet hij gewoon leren! Is toch meteen een goede oefening! Gaat hartstikke goed en dat je de spanning er niet meteen af kunt vloeien dat is gewoon een kwestie van oefenen :)
Vind wel dat je je hand wat meer vrij mag laten en wat naar voren mag plaatsen, dus niet teveel terug, maar dat kunne ook momentopnames zijn vanwege de spanning. Ben benieuwd naar andere fotos :)

Gaaf beest btw, is hij niet te koop? :D

thnx.. voor je reactie.. indd ik hield hem zelf wat in en zette mn schouders vast hebbie helemaal gelijk in!!:D...

haha alles is te koop zeg ik altijd.. maar hij is niet van mij. (helaas!!!)

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-12 10:37

ga vandaag weer rijden in poging betere foto's / filmpje te maken