Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
S_en_Z schreef:Agossie schreef:Hé! Daar zijn ze weer!!
Ziet er netjes uit hoor. Ik heb 0 verstand van rijden met s&t, maar zie wel op foto 6 (de "muts-foto") dat ze een mooi ondertredend achterbeen heeft.
Over het setje... Ik zeg: rode handschoentjes!
Ik ben over een paar maandjes jarig.. kom je dan op mn verjaardag?
HOIIII!! IK MIS JE!!!
haha lijmen is inderdaad misschien een idee. Laten we het op geconcentreerd houden! 

zou super staan!
Heb nu een heerlijke springgefokte ruin gekocht, wat een verademing hahahaha
Kel2004 schreef:Wow wat is ze mooi paard geworden zeg!
Let bij je wijken erop dat ze ook in de kaak links gebogen is, nu is de lengte buiging links en in de kaak rechts.
Over de benen wordt het steeds beter![]()
Ik ben met mijn merrie gestoptHeb nu een heerlijke springgefokte ruin gekocht, wat een verademing hahahaha
Wat rij je nu?
)
ik ben blij met mijn vrij ongecompliceerde merrie (voor een merrie vind ik het zelf wel een heel braaf dier
) ga straks even kijken in je onderschrift
Gulpje schreef:Joehoe Bokkers uit het topic over het manegepaard wat met S&T wordt gereden?
Hier is er weer één die geen Z rijdt maar toch dat martelwerktuig inhangt! AANVALLEN!!![]()
Zo, back to normal dan maar... Leuk om de verbetering te zien steeds, je bent hartstikke fijn bezig :J
Alja schreef:wat een mooie fotos!
mis idd de rode handschoentjeszou super staan!

Chaos schreef:Paard word steeds meer paard zeg! Jeetje wat een positieve verandering nu je merrie wat meer spier krijgt!
Thanks!AnnemiekvM schreef:Gulpje schreef:Joehoe Bokkers uit het topic over het manegepaard wat met S&T wordt gereden?
Hier is er weer één die geen Z rijdt maar toch dat martelwerktuig inhangt! AANVALLEN!!![]()
Zo, back to normal dan maar... Leuk om de verbetering te zien steeds, je bent hartstikke fijn bezig :J
Niet mee eens!
Deze foto's zien er goed uit. Paard dat lekker over de rug loopt en mooi kan uitschuiven. Is toch wel een heel ander niveau dan het andere topic.
Ik ken het andere topic niet. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het een grapje was van Gulpje omdat ik ook al een opmerking maakte in de OP aangezien ik weet dat er genoeg bokkers al helemaal los gaan als er een peeskapje gedraaid zit of als iemand voor de foto's een keer met bandages rijd
Heb het vaak genoeg gezien in RIJ ITP en HAW afgelopen jaren.
AnnemiekvM schreef:Gulpje schreef:Joehoe Bokkers uit het topic over het manegepaard wat met S&T wordt gereden?
Niet mee eens!
Deze foto's zien er goed uit. Paard dat lekker over de rug loopt en mooi kan uitschuiven. Is toch wel een heel ander niveau dan het andere topic.
smiley bij wordt het nog steeds serieus genomen
niets mis mee toch
).
Ze gaat wel steeds vooruit! MyWishMax schreef:Ik snap jou echt niet, belachelijk dat je dit doet.![]()
Soms mag je haar iets rechter houden, maar dat weet je zelf wel.Ze gaat wel steeds vooruit!

MirandaFuego schreef:Ah, wat zielig, mag dat wel, M starten en dan al met stang rijden????![]()
![]()
Whahah, stel je voor dat je helemaal geen wedstrijden rijdt, (zoals ik) mag je dan wel verder komen?
![]()
Het ziet er erg leuk uit!![]()
Leuke kleur ook bij je paard.
(geintje natuurlijk)
. Verder ben je zo te zien fijn bezig, veel succes ook met je rug!