Racen op het motorcrossterrein!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 12:02

Wat een leuke reacties toch nog allemaal! :D Ik dacht alweer dat het uit zou lopen op een heerlijk gezellige rel, maar het valt me nog alleszins mee! :D

Laura_x, bedankt voor je lieve berichtje! En inderdaad, ik ga mensen die ouder zijn dan ik en hun hele leven in het zadel gespendeerd hebben, niet de les lezen over het gebruik van cap. Moeten ze helemaal zelf weten! Ik rijd ook altijd met cap, ik wil niet weten wat er kan gebeuren als ik hem niet op heb! Maar de mensen die meereden zonder cap, zijn oud en wijs genoeg om die beslissing zelf te maken!

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 12:23

Kayleigh_ schreef:
Wat een leuke reacties toch nog allemaal! :D Ik dacht alweer dat het uit zou lopen op een heerlijk gezellige rel, maar het valt me nog alleszins mee! :D

Laura_x, bedankt voor je lieve berichtje! En inderdaad, ik ga mensen die ouder zijn dan ik en hun hele leven in het zadel gespendeerd hebben, niet de les lezen over het gebruik van cap. Moeten ze helemaal zelf weten! Ik rijd ook altijd met cap, ik wil niet weten wat er kan gebeuren als ik hem niet op heb! Maar de mensen die meereden zonder cap, zijn oud en wijs genoeg om die beslissing zelf te maken!

:)

Waar ik nog wel even benieuwd naar was. Je hebt een halster erom zitten. Is dit puur voor de veiligheid?
Zal even een voorbeeldje geven. Als ik wandelik vaak een halstertouw om de hals, voor het geval dat, puur voor de zekerheid. Mocht het touw breken, heb ik een reserve. Is dit ook de opzet, of is dit juist wat anders?

Puur nieuwsgierigheid hoor, geen aanval o.i.d

Splinter

Re: Racen op het motorcrossterrein!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 12:39

:wow: ik wil ook :):) waar is dat :D Ziet er echt super leuk uit!!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:33

Wat een leuk paard rij je Kay! En stoere foto's :j

Vroegah, voordat de hele boel verbouwt werd in Vlissingen-Oost, gingen wij ook geregeld met de paarden naar de crossbaan, wij rijden dan wel niet over het motorcross gedeelte, maar de baan waar de 4-wieldingesen (geen idee hoe die karren heten :') ) reden, was leuk om te doen en een fijne training met heuvel op, heuvel af :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:35

Laura_x_ schreef:
:)

Waar ik nog wel even benieuwd naar was. Je hebt een halster erom zitten. Is dit puur voor de veiligheid?
Zal even een voorbeeldje geven. Als ik wandelik vaak een halstertouw om de hals, voor het geval dat, puur voor de zekerheid. Mocht het touw breken, heb ik een reserve. Is dit ook de opzet, of is dit juist wat anders?

Puur nieuwsgierigheid hoor, geen aanval o.i.d

De rit naar het crossterrein duurde 1,5 uur. Ik had het halster over het hoofdstel gedaan, zodat ik bij aankomst zijn hoofdstelletje uit kon doen voor het grazen. Ik kon het halster nergens anders kwijt dus dit vond ik het makkelijkst :)

Splinter, dit is in Axel, Zeeuws-Vlaanderen!

Letizia, dankjewel! :D Een baan zoals jij beschrijft zou ik ook heel graag over crossen, ik vond de crossbaan voor de motorrijders toch wat te hobbelig (stijle heuvels). Maar het was echt heel gaaf om die paarden te zien racen die het wel deden! :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:37

Wow, dat lijkt me echt gaaf om een keer te doen! Bij ons in de buurt is ook een motorcrossbaan, maar daar mag je absoluut niet op te paard.... Stoer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:38

xEileens schreef:
Wow, dat lijkt me echt gaaf om een keer te doen! Bij ons in de buurt is ook een motorcrossbaan, maar daar mag je absoluut niet op te paard.... Stoer!

Voor deze dag is van tevoren wel gebeld om toestemming, dus wie weet kun je het ook proberen! :D

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:41

Gaaf!! Zaten er niet veel gaten en diepe geulen? Bij ons hier op de zandvlakte komen ook veel motorcrossers, ze ploegen alles om en het is best zwaar!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:42

oh wat ziet dat er gaaf uit, erg verstandig dat je niet hebt mee gecrost.
achter ons huis doen ze 1 keer per jaar een wedstrijd, elk jaar zie ik die baan liggen en dan denk ik oohhh, ik wil zo graag door die bochten heen haha. helaas is er nooit wat van gekomen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:43

Kayleigh_ schreef:
xEileens schreef:

Voor deze dag is van tevoren wel gebeld om toestemming, dus wie weet kun je het ook proberen! :D

Goed idee, maar ik zou echt niet weten waar ik daarvoor toestemming moet vragen -O-
Nouja, het is ook best wel ver weg vanaf de manege & m'n bijrijdpony dus ik denk dat het er niet van gaat komen...
Staat wel zeker een keer op m'n verlanglijstje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:44

@ Lauura: ze hadden ons van tevoren verwacht en hebben de baan helemaal netjes gesleept en egaal gemaakt voor we kwamen, dus gelukkig geen gekke kuilen! Het zand zelf is wel erg zwaar!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:44

Ontzettend leuke foto! ziet eruit als een zeer geslaagde dag :D

Leuke dieren ook, het trekpaard viel me ook meteen op, leuk dat die ook mee mocht! kon die het nog een beetje bijhouden? en wat is Tristan een prachtig paard zeg!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:46

Ziet er echt leuk uit! Maarre.... wie heeft er nou gewonnen? :7

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:49

Wat een leuk idee! Lijkt me heerlijk om eens over die heuvels en door de bochten te scheuren. Zulke dingen mogen ze hier ook wel een keer doen! :D

Romee_Sifra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 13:49

Ow wat gaaf zeg!!
Dat ga ik ook vragen!
Dan wel hier ergens in de buurt, als ik daarheen moet rijden word het een dagrit..

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:09

Dat ziet er erg gaaf uit! Ik wil dat ook! *\o/*

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 15:54

wouwie, wat een gaaf idee.
Heel verstandig dat je je niet laat meeslepen door de anderen terwijl je het niet zo ziet zitten :D

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:27

Wat ziet dat er superleuk uit! Foto's zijn momentopnamen, en zitten wij allemaal elk moment van het rijden/crossen/... even goed op ons paard? Ik dacht het niet. Paarden hebben er ongelooflijk veel lol in en hun baasjes ook. Heel mooi bijrijdpaard heb je ook. ;)

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 12:56

ik ben jaloers! heerlijk crossen! super gaaf! :j

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:15

gaaf zeg!!! en zo kan je ook op een redelijk veilige manier met je paard aan de scheur!

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:02

Wat gaaf en mooie foto's! :D
Zoiets zou ik ook wel eens willen doen, mijn pony zou dat volgens mij helemaal geweldig vinden! Die zou niemand laten passeren haha :))

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:45

Wauw, super dit zeg! Lijkt me echt geweldig om daar rond te crossen! :D
Jammer dat je zelf niet hebt kunnen crossen, maar ik vind het wel heel goed van je dat je die keuze hebt gemaakt. :)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:49

Ik vind het leuk!! :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:19

Wow geweldig.. wat een ervaring...

Hitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:13

Whoooo wat geweldig heei! Super gaaf! :D