Ik heb zojuist mijn rijbroek ontvangen
Hoefsmid is geweest! Nu op weg naar Ruurlo voor de laatste spullentjes en daarna naar Hofs om een heleboel merries te vlechten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoefsmid is geweest! Nu op weg naar Ruurlo voor de laatste spullentjes en daarna naar Hofs om een heleboel merries te vlechten
Nu rijd ik met baasje van deze gelderse puur voor de hobby. Maar we kennen dus de klappen van de zweep, keuringen zijn niet nieuw voor me. En paard vind showen helemaal geweldig, woensdag even geoefend en met weinig aanmoediging gaat mevrouw als een trein dus zal voor vreemd terrein ook zo gelden. Zelfs met deze temperaturen geeft de merrie een showtje weg op het land, tsja
Zal eerder zaak zijn om ervoor te zorgen dat ze haar passen goed afmaakt
We kunnen zelf alleen niet zo hard rennen
en het wordt gelukkig niet zo heel heet!
Wij zijn er ook, onze merrie gaat er ook lopen, en we zijn van plan om fijn te blijven tot het eind !
) vlechtjes morgenvroeg erin dus dat komt goeed!
We hebben er zin in
Vanaf nu kan concours alleen maar beter gaan/
Super !!!!
Helemaal blij, nu nog dat het mini vitensje in de maak mooi blijft zitten en ons jaar kan niet meer stuk
Klopt, die besloot dat het wel leuk was om de aanjager het terrein even te laten zien, helaas zonder succes, haha. Jah enorm aansprekend veulen, we zijn ook wel heel benieuwd hoe die uit gaat groeien. meliss1812 schreef:Dankje GJ9, dit had ik ook echt niet verwacht, of aan zien komen haha! Dus was totaal overdonderd, wel super trots natuurlijk!
Die van mij is ook gepromoveerd, voor diegene die er niet waren, is ze ook kampioen van de 3-jarige en algemeen dagkampioen geworden!

Muzefee schreef:Waren er vandaag ook, hadden een merrie met veulen mee. Veulen van Lord Leatherdale x Elegant (voorlopig keur moeder). Een eerste premie, plaatsing geloof ik 5 of 6. Ze was voor het Gelderse wat te rijtypisch, maar meer hadden ze er niet op aan te merken. Wel positieve woorden, met name over haar lichtvoetige bewegingen!

Hij heeft zoveel power en uitstraling weer laten zien, ook tijdens de huldiging van Hofs met Fokker van het jaar. Prachtig prachtig prachtige hengst, hij liep zoveel beter als tijdens de hengstenshow dit jaar