Ik ben er vorig jaar ook geweest, iets langer als een week. Wat is het heerlijk daar he! Ook op de camping, behulpzaam en gastvrij en een fijne sfeer. Ik wil er weer zo graag terug, maar dat gaat er dit jaar helaas niet inzitten.. Leuke foto's!
ElanII
Geplaatst: 19-07-12 16:30
Ziet er super gezellig uit. Ik kan me voorstellen dat je nu nog zit na te genieten. Mocht je nog eens gaan en een reismaatje zoeken....
Jammer Elkee dat het dit jaar niet gaat lukken. Het is zeker een leuke plek. Je kunt er heerlijk jezelf zijn en je gang gaan.
Was het ook Elan. Dat nagenieten probeer ik nog heel lang vast te houden. Zal je ff een PBtje sturen.
joopiexx
Geplaatst: 21-07-12 09:46
Ziet eruit als een heerlijk weekend. Vriendin en ik gaan ook ieder jaar in de herfstvakantie naar Boszicht. Als ik de foto´s zie word ik alweer helemaal enthousiast!
Ik ga in september nog een week naar Epe, dus kan me gelukkig nog ergens op verheugen . Volgend jaar wil ook absoluut nog een keer terug naar Boszicht.
Leuk topic geworden! Wat een gave foto's van onze gezamelijk rit. Was erg gezellig! Helaas was onze week ook weer te kort... Dat blijkt altijd weer zo te zijn!
He hoi, echt zo stom, was je bokt naam vergeten, maar je hebt het gevonden . Dit soort leuke dingen zijn inderdaad veel te snel voorbij. Jullie nog wel een paar mooie ritten kunnen maken?