Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:jameyskatje schreef:mooie plaatjes! Zo'n combinatie zou mijn aandacht wel trekken op concours! Ik vroeg me 1 ding af; waarom reed je in het Z1 en Z2 met stang en trens en in het ZZlicht niet meer? (puur nieuwsgierigheid hoor)
Lezen... Staat uitgelegd.. Omdat hij op trens toch een fijnere aanleuning heeft..
Ik ben ventje fan!! Maar dat was ik al vanaf dag 1.. Geweldig dier, veel weg van Aspen hopelijk ben je ook zo snel door ZZ zwaar heen en hop richt Grand Prix!
Kel2004 schreef:Het enige waar ik commentaar op heb is de eerste foto! 2 maanden zadelmak en jij zit erop zonder cap![]()
Ik zou graag eens een filmpje van jullie zien, we zien altijd alleen maar foto's![]()
Je paard is een plaatje en jij zit er sympathiek op, dat blijkt wel uit je punten telkens!
Jitske schreef:Wat een super gaaf dier zeg! Ik houd wel van paarden met zoveel body
Overigens niet om comentaar te leveren, maar vind je hem met 7 niet erg jong om al het ZZ-Zwaar in te gaan? Ik heb helaas al een flink aantal paarden van die leeftijd op dat niveau kapot zien gaan. Dat ligt natuurlijk wel aan de manier van rijden en omgang met een dier. En wat ik van de foto's kan zien geef je wel een ontspannen en fijne indruk (dus vat het echt niet als een aanval aan, want zo is hij niet bedoeld). Maar ikzelf zou toch wat voorzichtig zijn op zo'n jonge leeftijd. Niet dat ik zelf op dat niveau rijd, maar heb er wel mee gewerkt. Het is dus ook gewoon een vraag
Lente schreef:Wat een enorm lekker ding zeg, en wat rijd je hem netjes!!
Ik dacht altijd dat het rijden met S&T verplicht was vanaf een bepaald niveau maar blijkbaar dus niet?Fijn dat je meteen rekening houdt met wat voor hém prettig is.
Veel zucces in het ZZ Zwaar!
Kel2004 schreef:Het enige waar ik commentaar op heb is de eerste foto! 2 maanden zadelmak en jij zit erop zonder cap![]()
Ik zou graag eens een filmpje van jullie zien, we zien altijd alleen maar foto's![]()
Je paard is een plaatje en jij zit er sympathiek op, dat blijkt wel uit je punten telkens!
Offline schreef:_helga_ schreef:mooi paardje!
maar mag ik wat vragen?
waarom rijd je in het L1 met wieltjes sporen?
omdat dat mag en hij het af en toe ff nodig heeft
Offline schreef:klopt snap dat je dit zegt.
ik doe ook echt voorzichtig en hij kan nog steeds lekker " jong paardje" spelen in de wei bijvoorbeeld.
dus hij leegt zijn koppie vaak zat.
zoals hij nu is met rijden geeft hij echt aan dat het hem geen moeite kost.
thuis train ik hem maar 2 dagen echt op niveau en de rest simpel.
dus ben niet echt bang dat ik hem kapot rijd.
we doen het op de simpele manier
Citaat:omdat dat mag en hij het af en toe ff nodig heeft
Citaat:okee dat het mag wist ik maar was benieuwd waarom je in die klasse die sporen al nodig had? aangezien je dan nog niet echt de hulpen hoeft te verfijnen