Ernst & Young: Ernst & Young is expert op het gebied van coaching. In Londen zal Ernst & Young een Olympische coach selecteren die volgens hen de beste is. Stem hieraan mee! De winnende coach zal op het podium worden gehuldigd en de Olympische Coach award ontvangen in Den Haag. In de Fanzone is tevens de ‘Ode aan de coaches’ te bekijken. Dit is een mooi overzicht van de aanwezige coaches.
Cooooooooooooooooooool! Da's Sjef natuurlijk
Aimee
Geplaatst: 12-07-12 16:34
Cayenne schreef:
Klopt het dat nog niet alle dagen erop staan? Ik zie 8 en 9 augustus er niet bij.
Jawel hoor, Van Velzen komt 8 augustus en 9 augustus een surprise act Misschien is dat wel een zingende Anky
Aimee
Geplaatst: 12-07-12 16:34
Cayenne schreef:
Ik was jullie kwijt
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 12-07-12 16:37
Ah thanks! Zat niet goed te kijken
In dat geval heb ik:
- Jeroen van der Boom - Gers Pardoel Is dat de broer van Samson en Gert? - 3JS + Ben Liebrand - Van Velzen - Surprise act
Ben een beetje , of eigenlijk grijs onder mijn blonde haren Als ik het goed begrijp is het programma van het HHH bekend? En waar zit dat? Bij de Oranjecamping? Ik ben nog zo druk met werk, paarden en kinderen, dat ik me echt nog niet verdiept heb in wat er in London te beleven is.
Zo Bonny, jij gaat lang zeg!! Ik ga maar vier nachten, van 6 augustus tot 10 augustus! Janine, wij gaan elkaar mislopen.
Ik ga wel met de auto, die kan ik dan helemaal volstoppen met spullen. Tijdens het EK heb ik een paar Nederlandse vlaggetjes voor op de auto gekocht. Dan kan iedereen van een afstand zien dat link rijden geen dagelijkse bezigheid is voor mij
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 12-07-12 17:31
Link of links? Ach, het is allebei eng Nog meer mensen die de vijfentwintigste al vliegen of er rond die tijd zijn?
Als ik het zo lees zie ik gers pardoel,3js, vanvelzen. Allemaal al ooit gezien. Roel is heel goed. De rest vermakelijk.
x_Lys
Geplaatst: 12-07-12 17:52
Javayo met de 3J's zijn wij er ook! Verschrikkelijk!!!!! Hahaha ben er zo geen fan van, überhaupt niet van Nederlands talige muziek . Hihi, dus de dj maakt idd een hoop goed! En wat je zegt anders volgas aan de wijn! Wij zijn er ook de 10e en dan is van Velzen er! Dat vind ik altijd een he sympathiek ventje! Dus dat is dan wel weer leuk
Ik meld me ook weer, nog 3 weken werken (+ morgen nog ) en dan heb ik vakantie en ga ik ook bijna naar Londen! Wij hebben alleen de surprise act, ben erg benieuwd!!
Janine1990
Geplaatst: 12-07-12 19:01
Aimee schreef:
Cayenne schreef:
Klopt het dat nog niet alle dagen erop staan? Ik zie 8 en 9 augustus er niet bij.
Jawel hoor, Van Velzen komt 8 augustus en 9 augustus een surprise act Misschien is dat wel een zingende Anky
DABADABADAAAAAAAA DADA BADABADAAA
Janine1990
Geplaatst: 12-07-12 19:01
Zonnetje81 schreef:
Ze vallen best mee beter dan Dries roelvink
Heeftie al een OS liedje dan? Vind dat nummer van Tour du Jour wel geinig Maar heb 'm eens in het echt gezien...