MISTRAL94 schreef:Judith_ schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik het risico met al die kleine ponies die continu over de markt gesleept werden groter vond dan wat er nu gebeurd is. Stond recht voor de plek waar de kar om ging, ontzettend schrikken natuurlijk voor iedereen en heel erg naar voor het meisje. Maar ik vond dat er verder erg goed mee om werd gegaan door om te roepen hoe alles was afgelopen en dat we niet hoefde te schrikken van de ambulance. Jammer alleen dat de omroepster meerdere keren moest roepen voordat het pad vrij was.
Verder vond ik het een zeer geslaagde dag! Het is duidelijk te zien dat alles een beetje groeid, vond de markt en de shows echt van betere kwaliteit dan twee jaar terug en het was zeker de moeite waard om de hele dag rond te struinen. Top gedaan!
Dit verbaasd mij wat, want nog niemand van de organisatie is op de hoogte hoe het met het meisje (mijn dochter) afgelopen is. Het is een trieste samenloop van omstandigheden, wat gelukkig met een sisser afgelopen is er hadden veel meer gewonden kunnen vallen gezien de hoeveelheid mensen, die daar waren.
Dat is wel vreemd, want er werd wel omgeroepen wat er gebeurd was en dat ze waarschijnlijk haar been had gebroken. Ik sta op de foto in de krant, met blauw jasje en blond haar, was dus wel even schrikken.