Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben al blij dat het me eindelijk gelukt is, want het gekke half uurtje is meestal abrupt voorbij als baasje terugkomt met een camera in haar handen
). D'r staat hier ook zo'n gestreept geval, maar dan in 't geel uit een vlekfobische moeder en een stukkie ouder, die net zo gek uit de hoek kan komen. Vooral die tweede (heb precies zo'n foto, serieus
) en laatste foto deden me echt wel even twijfelen, 't had d'r zus kunnen wezen
. Overigens heeft die gele het nooit onder het zadel geprobeerd, al die gekkigheid, misschien een geruststelling?
!!Klimop schreef:Ja echt. Bakkie leut erbij, zonnetje erbij@Pluizebolpum; dit is inderdaad het mooiste gratis entertainment dat je kan hebben !!
. Hier gaan moeder en dochter (overigens 21 en 12 jaar) nog regelmatig op een dergelijke wijze uit de plaat. Daar ga ik dus echt rustig voor zitten en dan maar genieten
. Camera is zinloos, dat is dé manier om ze te laten kijken als een stel ezels met ernstig slaaptekort
.
(ondanks dat ze toch elke dag een behoorlijke tijd buiten komen).

toen ze net uit de opfok kwam vloog ze ook met 4 benen tegelijk de lucht door als je aan een halster wilde lopen, was echt een uitdaging
nu is het toch wel goed gekomen, op heel af en toe een puber-momentje na
thanks voor je reactie!