Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat is er penny aan, om met de naam van je paard op je laarzen te rijden dan??
Grappig trouwens dat je zonder neusriem rijdt, dat zorgde bij mij meteen voor de gedachte dat jullie het ook leuk zouden kunnen doen in de western

Amanda schreef:Thanx meiden!
Rije: ja? Ik vind lange manen toch wel echt bij een haf passen.
Voorlopig mogen ze groeien. Maar als het niet mooi wordt zijn ze er ook zo weer vanaf
Wen: thanx! Heb jij ook Diego op je laars staan dan?
Wendy: hij krijgt snel schuurplekje van een neusriem, dus vandaar zonder. Gaat prima. Wat mij betreft schaffen ze het af in de dressuurHij is overigens western beleerd. Dus wie weet, ooit, in de toekomst...
(voor we hier een neusriemdiscussie krijgen)
Dat riempje zit normaal gezien zodanig los dat het enkel voorkomt dat het bit door de mond kan getrokken worden bij snaffle. Bij shank zit het ietsje strakker, maar in het "klassiek" gebruiken ze toch ook een ketting bij een S en T ? Enfin, misschien moeten we er beter geen neusriemdiscussie van maken. Maar in de tijd - vroegah - toen ik nog klassiek reed, gebruikte ik ook al geen neusriem. Zag er het nut niet van in.

) Ik snap best dat niet iedereen hetzelfde ziet in de foto's, maar vind het lastig dat mensen het zo goed weten altijd, terwijl ze het paard en de ruiter (amazone in dit geval) niet kennen 
En volgens mij doe jij dat wel! Ik kan niet wachten om jullie een keer RL te ontmoeten