Vandaag zó lekker gereden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liezja

Re: Vandaag zó lekker gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:28

Ziet er goed uit, hoor ;) Denk alleen aan de knik in je ellebogen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:34

Zo hoppa, daar is bokt.nl weer met een bak stront... :z . Jammer hoor!

Ik ga mee met MariekeS_ heel mooi verwoord. TS: Je bent op de goede weg, niemand is perfect en iedereen moet het leren. Je hebt een hele leuke haf en t komt zeker goed met jullie :D ! Veel succes meid.

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 01:20

Ja idd weer echt bokt hier zeg, jeetje wat kunnen mensen toch lekker elkaar afkraken hier, pfffffffff ofdat zij het zo goed weten, en dan nog je doet je best en er wordt hier gewoon erg overdreven gereageerd. Ik denk dat je je teugels te lang hebt en dat heeft niks met trekken te maken, in tegendeel. Ik weet zeker dat je op een vriendelijke manier rijdt en dat het allemaal goed gaat komen, we moeten allemaal leren. Ik vind het er goed en ontspannen uitzien, toppie meis.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 01:44

Vind de reactie van Yamcha erg plezierig, en zeer goed onderbouwd. Volgens mij moet TS daar echt wel wat mee kunnen! Leren paardrijden is nou eenmaal erg moeilijk en dan helpen 2 dingen niet: iemand tot de grond toe afbranden, maar ook; onterecht ophemelen, of doen alsof alles ok is!
Ben dus blij met je reactie Yamcha: respectvol, duidelijk, eerlijk! TS: als je een instructeur hebt die verstand van zaken heeft zul je ongeveer dezelfde tekst horen als die Yamcha hier neer zet. En als je helemaal gelukt hebt, heb je een intstructeur die je in de bak kan helpen met hóe dat te doen ( want oooh wat herken ik wat je zegt: Het allemaal wel wéten, en ook góed willen doen... maar dan een lijf hebben wat helemaal niet doet, wat jij dénkt dat het doet... Daar heb je dan écht een goede instructeur bij nodig!)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 11:31

Even een vraagje..

(ik rijd zelf ook een lieve haf, dus ik herken sommige dingen wel een beetje hihi ;) Het is ook moeilijk(er) om en een haflinger netjes opwaarts te rijden, dus idd, dan maar liever iets achter de loodlijn, maar wel lekker ontspannen naar beneden!

Maar nu de vraag.. Je zegt dat je zonder neusriempje rijdt, omdat ze dan zo gaat schuimen en je dit zielig vindt.. Mijn instructrice (ohrun en emiel voest opgeleid) zegt juist dat dit aangeeft dat je een goede aanleuning hebt en niet te hard bent voor de mond. Ik rijd mijn haf dus ook met heel weinig druk in de mond en hierbij schuimt ze altijd lekker.. Rijd je nu zonder neusriem omdat je hier andere informatie over hebt of? en heeft het schuimen te maken met de neusriem? zomaar even wat vragen hoor, ben gewoon benieuwd!