Wat een domper.. Volg je topics altijd, omdat het een onwijs origineel verjaardagscadeau was en ik iedere keer nieuwsgierig ben hoe het met je roze barbiepaard is (sorry ) maar dit is wel weer rot om te lezen... Hoop dat het niet extreem ernstig is..
Jeetje balen zeg.. Ik kijk nog iedere week in je topic van je verjaardagscadeau! Echt zo'n mooi cadeaue en dan nu dit! Heel erg veel sterkte ik duim voor je!
toevallig gister al je topic's door gekeken , vind ze zo leuk !
jonnehoi
Geplaatst: 03-07-12 16:40
veel sterkte, ik ken jou en jou paar niet maar het lijkt me erg om te zien hoe je paard veel pijn lijd heel erg zielig nogmaals veel sterkte en geluk<3
KM_Ris
Geplaatst: 03-07-12 16:48
Achh,, ik kijk altijd naar je topics. Wat erg voor jullie, sterkte en ik duim met je mee
Wat erg! Mijn paardje (verzorgs) heeft door de 2 andere verzorgster nu ook haar oude blesure terug. Ik weet hoe je je voelt. Zo machteloos dat je eigenlijk bent. (helemaal als verzorgster)
Heel veel sterkte.. Ik hoop echt dat straks toch positief nieuws kunt melden..Ik heb ook heel lang met mijn merrie gerevalideerd en weet hoe het voelt wanneer je het idee hebt weer terug bij af te zijn..De grond slaat onder je voeten vandaan..
Pff het zit jullie niet mee Ik hoop dat het toch niet zo erg is als het nu lijkt en dat ze er helemaal bovenop komt. Ik ben nu wel nieuwsgierig naar wat de DA gezegd heeft?