Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Femke schreef:Gefeliciteerd josca. Hoe is t met je andere hengstje gegaan? Of ging die niet mee voor de keuring?
Hij heeft een vrij zware hoofd hals verbinding, die benadruk je nu nog veel meer. Het weghalen wordt gedaan om die ranke hoofd-hals verbinding mooier te tonen, maar jouw hengstje heeft die niet, en daarmee benadeel je hem eigenlijk. Wat ik persoonlijk erg jammer vind, want het is gewoon een ontzettend leuk hengstje.
Dus ik hou het er lekker af, haha. Maar dat is natuurlijk smaken verschillen, maar snap je punt wel.
?
Komt later wel, als hij oud en wijs genoeg is, haha. Gaat goed hoor, heel druk met de paarden, maar verder super, anders moet je maar even PB'en, wil het ontopic houden.
ik vond hem te lang voor mijn pony's die thuis staan.. Maar ik heb gelukkig een heel mooi bruin lederen showhalstertje dat iedereen wilde hebben
Dustinlover schreef:Hij ziet er goed uit Joscaa! En ik zie dat jij dat dekentje hebt gekocht bij dat kraampjeik vond hem te lang voor mijn pony's die thuis staan.. Maar ik heb gelukkig een heel mooi bruin lederen showhalstertje dat iedereen wilde hebben
ach wie weet hebben ze hem bij de merriekeuring wel bij als je daar naar toe gaan