rocymax schreef:Ja dat viel mij ook al op, om 8 uur donker![]()
Jeetje , Eline, 42 graden, pfffft. Kan Marnix goed tegen die hitte??
Ja, heerlijk he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rocymax schreef:Ja dat viel mij ook al op, om 8 uur donker![]()
Jeetje , Eline, 42 graden, pfffft. Kan Marnix goed tegen die hitte??
Zitouna schreef:Thanks allemaal!
Djilan he hoe gaat het met jou en Bliksem? Nog lekker kilometers aan het vreten?
Zitouna schreef:Especial dank je wel, jouw vent is ookhaha 10 graden afstaan? Nu vind ik het nog wel lekker, maar 5 mogen jullie er wel hebben, mocht het nog warmer worden mogen jullie er nog wel een paar bij
het is nu toch ook aardig weer de laatste dagen in NL?
Zitouna schreef:Eline oei 42 graden is al flink heet ja.. Hier gaan we nu ook in die richting.. Maar die hete wind is inderdaad nog het ergste! Pas jij ook je dagritme erop aan? Dus vroeg eruit, siesta en dan eind van de middag weer actief? Ja 20 uur donker is wel vroegmaar wat doen we eraan he.. Raqas is nu zo'n twee maanden bij ons op stal! Ja hij is al een of twee topics voorbij gekomen! Oh ik ben ook wel benieuwd hoe Marnix het daar dan uithoudt met die hitte, gelukkig dus wel superfit, ja lekker veel douchen dus ook, maar heb je de indruk dat hij er meer last van heeft dan de lokale paarden of is hij gewoon helemaal gewend?