Summertime... Dat Tunesische zonnetje is heet!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 14:33

rocymax schreef:
Ja dat viel mij ook al op, om 8 uur donker :oo
Jeetje , Eline, 42 graden, pfffft. Kan Marnix goed tegen die hitte??

Ja, heerlijk he :roll: Marnix lijkt er geen last van te hebben gelukkig. 's Ochtends staat hij buiten (onder de sproeier :D ), daarna krijgt hij een frisse douche en de rest van de dag staat hij lekker in zn koele stal en 's avonds na training nog even buiten. Hij is superfit op het moment!

ElanorJ

Re: Summertime... Dat Tunesische zonnetje is heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:40

Waaaaaauw!! Raqas *kwijlkwijlkwijl* jeetje wat is hij moooooi :o
Wat voor stal is het ? Voor de fok ofzo? :) wauw echt n droompaard

Joeppower

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:43

Ik vind Kalife zo'n geweldig mooi paard <3 <3 <3 en die stal :~

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:57

ik blijf jouw paarden echt zooo vet gaaf vinden!
ik vind het altijd erg leuk om jouw topics te kijken!

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:21

Wat heb je toch een gave paarden!
Hihi mijn vriend zit nu in Tunesie, pfoeh wat een heerlijk weer <3

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:28

Zitouna schreef:
Thanks allemaal!

Djilan he hoe gaat het met jou en Bliksem? Nog lekker kilometers aan het vreten?

Hey, goed! We hebben begin juni onze 1e internationale 3* (162)km gereden in Dld en hij heeft nu nog even vakantie. En dan weer op naar de volgende wedstrijd ;)

Jouw paardenbestand breidt zich steeds verder uit. Ze zijn leuk!
Komen ze toevallig op je pad of ga je specifiek op zoek?

DangerOwhen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 16:58

Oow je hebt echt prachtige paarden, en die omgeving! <3 zou zo wel eens een keertje bij je langs willen komen hihi :o

xBella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 17:42

Zo prachtige paarden.
En wat woon je daar prachtig :j
(Als je daar woont x])

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:35

Prachtige fotoserie weer! Wat heb je toch een leuke collectie aan paarden ;)
Het was weer genieten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:40

Wauw wat een paarden!
En die omgeving _/-\o_

Kun je niet 10 graden afstaan aan Nederland? :D

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 11:21

belle_boef de kleinsten zijn Mabrouk en Mouza, net onder de 1.50, en Flavio is de grootste met zo'n 1.60 :) echt groot zijn ze dus niet..

Astrid ah gaaf en ben je al met beleren van Huug begonnen? Oeh spannend bijna komen ze! Komen ze op dezelfde stal als Huug te staan?

Eline oei 42 graden is al flink heet ja.. Hier gaan we nu ook in die richting.. Maar die hete wind is inderdaad nog het ergste! Pas jij ook je dagritme erop aan? Dus vroeg eruit, siesta en dan eind van de middag weer actief? Ja 20 uur donker is wel vroeg :( maar wat doen we eraan he.. Raqas is nu zo'n twee maanden bij ons op stal! Ja hij is al een of twee topics voorbij gekomen! Oh ik ben ook wel benieuwd hoe Marnix het daar dan uithoudt met die hitte, gelukkig dus wel superfit, ja lekker veel douchen dus ook, maar heb je de indruk dat hij er meer last van heeft dan de lokale paarden of is hij gewoon helemaal gewend?

ElanorJ thanks! Nee niet voor de fok, we hebben alleen hengsten, gewoon om mee te rijden en in de toekomst op kleine schaal ruitervakanties voor gevorderden aan te bieden :)

essie_blue he wat grappig! Is hij op vakantie of voor werk ofzo? Toevallig hier in de buurt? :)

Djilna oh gaaf, dat gaat dus wel goed met jou en Blik! Binnenkort weer op wedstrijd? Ja we hebben aardig doorverzamelt hier := en nee, nooit op zoek geweest maar af en toe loop je tegen een aan die je gewoon niet kan laten staan...

Sanne thanks! Wanneer weer een Iggy topic?? :D

Especial dank je wel, jouw vent is ook <3 haha 10 graden afstaan? Nu vind ik het nog wel lekker, maar 5 mogen jullie er wel hebben, mocht het nog warmer worden mogen jullie er nog wel een paar bij :D het is nu toch ook aardig weer de laatste dagen in NL?

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 14:45

Prachtige foto's!!!!!! Wat blijft Mabrouk toch mooi .....

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:00

Op vakantie! Ik zal vanavond even vragen waar hij precies zit, in ieder geval aan de kust :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:12

Zitouna schreef:
Especial dank je wel, jouw vent is ook <3 haha 10 graden afstaan? Nu vind ik het nog wel lekker, maar 5 mogen jullie er wel hebben, mocht het nog warmer worden mogen jullie er nog wel een paar bij :D het is nu toch ook aardig weer de laatste dagen in NL?

Nee minimaal 10 haha! Hier is het geen mooi zomerweer, vandaag komt af en toe de zon door maar het waait ook aardig.
Hebben alleen eind maart een paar mooie dagen gehad, het is net zo'n jaar als 2011... -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:14

Wat heeft Mouza een rustige uitstraling zeg.
Gave foto's weer!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 16:45

Kalife!!!!! Zoooooo moooooi...... Zwijmel......

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 12:39

Nicolien dank je! Hoe gaat het met Briska, ga je haar opzoeken deze zomer?

Essie_blue ok haha waarschijnlijk zal hij dan wel in Sousse/Monastir/Hammamet zitten :)

Especial oei ja de zomers zijn de laatste jaren niet veel bijzonders meer in NL he? Misschien tijd om te emigreren...? Haha nee maar ach Nederland heeft weer andere voordelen natuurlijk :) hopelijk komt er nog een beetje zomer aan de komende maanden!

Cayenne dank je, ja Mouza is ook echt een heel relaxed paardje :)

XLeandrosX :D hij is gaaf he <3

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:53

Nou het is hier nu maar 20 graden hoor, maar het blijft tenminste even stabiel. ;)

Ik ben helemaal gek van je nieuwste, Raqas! Maar de rest mag er ook nog steeds wezen. <3

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:07

Zitouna schreef:
Eline oei 42 graden is al flink heet ja.. Hier gaan we nu ook in die richting.. Maar die hete wind is inderdaad nog het ergste! Pas jij ook je dagritme erop aan? Dus vroeg eruit, siesta en dan eind van de middag weer actief? Ja 20 uur donker is wel vroeg :( maar wat doen we eraan he.. Raqas is nu zo'n twee maanden bij ons op stal! Ja hij is al een of twee topics voorbij gekomen! Oh ik ben ook wel benieuwd hoe Marnix het daar dan uithoudt met die hitte, gelukkig dus wel superfit, ja lekker veel douchen dus ook, maar heb je de indruk dat hij er meer last van heeft dan de lokale paarden of is hij gewoon helemaal gewend?

Ja, ik sta ook vroeg op, dan 's middags een fijne siesta, en tegen een uur of 17.30h weer naar buiten. Dan is het goed te doen. Gisteravond heeft het gelukkig een halfuur enorm hard geregend, was echt heeel erg welkom!! De laatste regenbui was ergens in april.. Het is nu ook een stuk koeler, 28'C met een frisse wind, echt heerlijk!!
Het is lastig te zeggen of Marnix er echt meer last van heeft, aangezien hij overdag binnen staat en de lespaarden dag en nacht buiten. Ik denk wel dat die paarden wat 'harder' zijn en de hitte beter kunnen hebben. Die lopen ook zonder problemen buitenritten van 3 uur in de zon, en dat zie ik Marnix niet doen.. Hij is toch wel een beetje een VIP met zijn douches en koele stal hahaha :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:11

Kalife en Raqas fan :Y)
maar gossie wat warm zeg!! Ben toch stiekem dan wel blij met ons nederlandse weer :Y)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 13:42

Nemurin aah dat is al niet gek toch, 20 graden :) Raqas is leuk he!

Eline ooh lekker, even afgekoeld dus... Hmm hier schijnt de temperatuur vanaf morgen ook een stuk omhoog te gaan, ach we zullen zien, tot nu toe vond ik het nog wel uit te houden :P maar op z'n ergst valt het zweet er letterlijk gewoon af als je je arm omhoog doet.
De paarden hier zijn ook zo hard, veel werken zelfs op het heetst nog 6 uur per dag op het strand of voor de koets! Tja zelf begin ik daar liever niet aan maar ja een rit van 2,5 uur maak ik bijna elke ochtend wel (wel steeds met een ander paard dan..). Maar nee ik zou ook maar uitkijken met Marnix, 40 graden is natuurlijk niet echt een typisch Fries weertje :D

Jessie jaaa het is wel echt heet, de heetste periode moet nog beginnen ook. Maar gek genoeg, als je gewoon je dagritme erop aanpast is het best uit te houden! Ok een airco in huis is geen overbodige luxe natuurlijk :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:51

Het hoort warmer te zijn hoor! ;) Maar is Raqas nou ook een berber dan? Meen me te herinneren dat je zei dat hij ook een AV was.

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 13:58

*\o/* De gouden glans is echt spectaculair.

Wat lees ik zijn jullie met een huis aan het bouwen? gaaf.

Tja jouw pracht is altijd om van te genieten. dus nu ook weer.
Temperatuurtje wil ik liever niet van je overnemen.
Hier is het nu voor mij lekker genoeg. ;)

De accomodatie is echt gaaf. De witte muren perfecte achtergrond voor nog veeeeeel meer spetaculaire Berber foto's.
(én volbloed arabier.. :D ).

Musj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:09

Zarrouk <3 wat is ie toch mooi!! hij heeft echt een prachtig koppie... en Raqas _/-\o_ oke.. moet ik nog doorgaan met het opnoemen van al hun namen of snap je dat ik ze gewoon gorgeous vind!? Wat een rijkdom!!

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:30

Ik wil meer foto's van Kalife!!!!!