Leuk paard! Ik heb zelf ook een uptown. Heerlijk beest altijd voor je willen werken alleen soms wel erg heet en kan dan ook boos worden haha. Heel veel plezier ermee!
Leuk paard!! Lijkt wel een beetje op mijn merrie. Heel veel plezier samen
xSaarSaar
Geplaatst: 27-06-12 12:11
Heukeltje schreef:
Leuk paard!! Lijkt wel een beetje op mijn merrie. Heel veel plezier samen
Foto's in mijn profiel lijken nog niet zo sprekend, maar denk dat als je ze samen in de wei zou zetten, het lastig te herkennen zou zijn van een afstandje!
Ja daar is ze dan.. Patty hier ga je zoveel plezier van krijgen.. Ze is zo lief paardje, en je rijdt haar harstikke netjes.. Lekker gaan lessen en het komt helemaal goed met jullie!!
Martie
Geplaatst: 27-06-12 22:52
Wat een fijn paard, Patty! Heel veel plezier er mee
Kismetje
Geplaatst: 28-06-12 07:46
Ha Patty!! Ik heb je gevonden!! Het is een mooi paard! We zullen elkaar nog wel vaker zien op stal! Groetjes Mary
Leuk paard zeg fijn achterbeen gebruik... daar ga je veel plezier aanbeleven.
Succes samen
Pattypaard
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-12 07:21
Bedankt voor alle leuke reacties
Kel2004: Haha ja precies! Wordt al direct gedacht aan catastrofe i.p.v. catja-strona wendytje20: Haha gelukkig wordt deze tot nu toe niet snel boos en ook niet makkelijk heet. Hartstikke braaf en relaxt dier. xSaarSaar: Ik vind de gelijkenis met jou paard eerlijk gezegd niet zo sprekend. Zie wel wat je bedoeld hoor . Maar bijv. de bles is heel anders wat mij direct weer opvalt. Maar van een afstandje, wie weet . Whisperke: Kom snel maar eens kijken . Kismetje: Leuk dat je ons gevonden hebt! Tot snel .
Tilmar
Geplaatst: 29-06-12 07:41
Wat een leuk paard! En het rijden ziet er ook super uit. Heel veel plezier met haar!