Heel leuk en goed gelet op je eigen kleding. Past er helemaal bij je ziet vaak dat het dan niet bij elkaar past of dat er geen rekening mee is gehouden hoe het eruit ziet als je op het paard ziet
Mir!! Hoe is het met jou? Thnx voor complimenten Allemaal. Ze is ook vrij rustig van aard
mirgino
Geplaatst: 27-06-12 16:51
hier gaat het goed paard doet het weer prima!
en erg druk, stalhoudster gaat vrijdag trouwen, en ze heeft nogal wat tegenslagen gehad dit jaar haar fries is ingeslapen in febr en vorige maand haar appaloosa mini merrie ze gaat ook nog trouwen op de dag dat haar fries 15jr zou worden,zal een emotionele dag worden. ze heeft een deel van zijn staart in het bruidsboeket laten verwerken
okee! kom je daar nu niet meer? ik sta met mijn paarden aan het begin v.d molendijk tegen goirle, misschien ken je het wel De heide is natuurlijk ook prachtig om te rijden!
De heide is zeker prachtig om te rijden idd daar zou ik Best nog eens een shoot willen doen. Ik ben niet zo Goed met adressen. Maar ik heb zelf op de heideruiter gereden daar.
ik heb daar gereden vanaf.. mijn 6e tot 10e ofzo? het was ook altijd gezellig! tot we een nieuwe lesgeefster kregen.. dan zou het best kunnen dat ik je daar nooit heb gezien
Ik heb ff gespiekt nog, maar denk niet dat ik je ken ik heb daar gereden tot mijn 17e-18e en wordt over een maand 30 dus haha denk niet dat wel elkaar daar dan gezien hebben