Haflinger Joey, trainen in het weiland (L1)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:59

Zo bedoelde ik het niet, naomi

PuurxNatuur

Re: Haflinger Joey, trainen in het weiland (L1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:07

Ja maar ik vind dit ook gewoon te groot ;) En zij blijft erop rijden, ik weet dat ik te lang ben en ik doe er ook wat aan ;)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:09

Sorry hoor, maar vind dit toch echt niet te groot hoor, joey heeft er absoluut geen last van. Lange mensen op kleine shetlanders en welshjes vind ik meestal ook te groot maar sorry, dit absoluut niet

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:11

Ja, sorry maar IK wel ;) ik vind dat bovenlichaam gewoon te lang ,en dat is MIJN mening ;)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:12

Dat is dan jou mening, maar het kwam op mij even over alsof je vond dat ze moest stoppen met rijden etc :=

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:13

Nee ik zei alleen maar dat ik d'r te lang voor joey vond

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:14

Nu weer ontopic? :P

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:34

@x_Heidi; Dankjewel!
@IloveNikitaa; Hahah Ilja, nou dat gebeurde gisteren en vandaag ook nog wel hoor :P Is alleen niet de bedoeling…
@PuurxNatuur; Dankjewel! Tja, dat is jou mening. Voor het beeld is inderdaad mijn bovenlichaam aan de lange kant, maar hier hinder ik hem echt niet mee.
@Greek; Dankjewel :)

PuurxNatuur schreef:
Ja maar ik vind dit ook gewoon te groot ;) En zij blijft erop rijden, ik weet dat ik te lang ben en ik doe er ook wat aan ;)

Naomi, wat je hier zegt vind ik nou niet echt bepaald aardig…

Ben het met Greek eens, nu weer on-topic. Als er wat is Naomi, dan pb je me maar ;)

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:36

Sorry hoor := Joey heeft er toch geen last van, dus trek je er maar niks van aan wat ik zeg ;)

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:37

PuurxNatuur schreef:
Sorry hoor := Joey heeft er toch geen last van, dus trek je er maar niks van aan wat ik zeg ;)

Sorry hoor, maar wat je nu zegt komt nogal asociaal over.

Maar laat maar, we gaan nu weer on-topic. En zoals ik hiervoor al heb gezegd, als er wat is pb je me maar!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:41

PuurxNatuur schreef:

Probeer je rel te schoppen nu...? -O-

Tja voor het perfect plaatje is het mischien niet echt 100% maar ik denk niet dat je bovenlichaam hem pijnigd of dergelijk. :') Tenzij je m probeerd bij de oren te pakken }>

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:42

Oh laat maar :D Ze is 11 dus verder geen aandacht aan besteden. Aandacht tekort is een vreselijk iets.
In ieder geval, als je stopt met Joey, vind je dat niet ontzettend jammer? Ik ben 18, rijd ook gewoon op mn haffertje :D.

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:43

AustriaTrick schreef:
PuurxNatuur schreef:

Tja voor het perfect plaatje is het mischien niet echt 100% maar ik denk niet dat je bovenlichaam hem pijnigd of dergelijk. :') Tenzij je m probeerd bij de oren te pakken }>

Haha, nou de band tussen Naomi en mij is niet zo best verlopen in een HK topic :P Slechte ervaringen dus...

Ja tuurlijk, doe ik altijd. Dat is nou eenmaal mijn doel :P Nee grapje.

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:44

PuurxNatuur schreef:

Tja voor het perfect plaatje is het mischien niet echt 100% maar ik denk niet dat je bovenlichaam hem pijnigd of dergelijk. :') Tenzij je m probeerd bij de oren te pakken }>[/quote]
Haha, nou de band tussen Naomi en mij is niet zo best verlopen in een HK topic :P Slechte ervaringen dus...

Ja tuurlijk, doe ik altijd. Dat is nou eenmaal mijn doel :P Nee grapje.[/quote]
Toch wat doen om die taaie haflingers aan te pakken ~~}>

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:44

AustriaTrick schreef:
Oh laat maar :D Ze is 11 dus verder geen aandacht aan besteden. Aandacht tekort is een vreselijk iets.
In ieder geval, als je stopt met Joey, vind je dat niet ontzettend jammer? Ik ben 18, rijd ook gewoon op mn haffertje :D.

ja klopt!

Nou het zat voorlopig nog niet in de planning om te stoppen met Joey, voor zover ik weet :P
Jij hebt ook een leuke haflinger <3

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:45

Sorry hoor := Ik hou mijn grote mond wel ;)

Austia wat ga jij spotten met mijn leeftijd? Ik heb gewoon een mening en dan denk jij dat ik aandacht te kort heb? En hoe weet jij dat dan, kan jij in mijn hoofd kijken ofzo! >;)

Ik zeg alleen maar dat ik Janine te lang vind voor joey en dan word daar meteen weer commentaar op gegeven, sorry hoor, als je niet eens je eigen mening mag zeggen :roll:

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:46

AustriaTrick schreef:
Toch wat doen om die taaie haflingers aan te pakken ~~}>

Hahaha :')

Naomi, je mag best je eigen mening geven. Maar het gaat mij op de manier hoe jij het zegt...

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:47

dat zei ik allemaal NA wat austia op mijn ding zei, als zei nou niet begon met reageren op mij was dit allemaal niet gebeurd!!

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:48

PuurxNatuur schreef:

Austia wat ga jij spotten met mijn leeftijd? Ik heb gewoon een mening en dan denk jij dat ik aandacht te kort heb? En hoe weet jij dat dan, kan jij in mijn hoofd kijken ofzo! >;)

Ik zeg alleen maar dat ik Janine te lang vind voor joey en dan word daar meteen weer commentaar op gegeven, sorry hoor, als je niet eens je eigen mening mag zeggen :roll:

Zo zo iets minder mag ook wel, je kan ook wel wat aardiger doen.. ;)

Ts; Leuke haflinger, ziet er goed uit!

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:49

Lailaa schreef:
PuurxNatuur schreef:

Zo zo iets minder mag ook wel, je kan ook wel wat aardiger doen.. ;)

Ts; Leuke haflinger, ziet er goed uit!

Ik verdedig mijzelf alleen maar omdat hun allemaal commentaar leveren op mij na 1 post ;)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:49

Zo kennen we je weer naomi :')
En nee, hou je mening dan maar beter voor je

Met een lang bovenlichaam is het tog handig als je net als diktrom rijd :))

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:50

Ach hou toch op man := ik zeg 1 ding en meteen commentaar, waarom?

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 16:50

@PuurxNatuur; Nou volgens mij begon AustriaTrick hier niet mee hoor :') En als nog vind ik dat je best, op een normale toon een gesprek kunt voeren toch. Zo erg is het nou ook weer niet... Hoe ze op jou reageren. Jij word volgens mij gauw boos omdat ze het niet helemaal eens zijn met jou.
@Lailaa; Dankjewel :)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:50

PuurxNatuur schreef:

Is prima als jeje mening zegt, maar anderen hebben ook hun mening dat ze jou mening dus niet terrecht vinden, en dat jij dan sneu gaat lopen doen met kinderachtige taal van het sarcasme, dan haal ik inderdaad jou leeftijd erbij, Wat er in een HK topic gebeurd , laat dat lekker daar gebeuren, en als je niets leuks te melden hebt, want je zeikt haar alleen maar af, dan moet jeje comentaar even voor je houden voordat je haar leuke foto topic verpest. En ik heb het idee dat je aandacht tekort hebt omdat je er hier om zit te smeken met 5x hetzelfde zeggen en sarcastisch lopen doen. Ik kan niet in iemands hoofd kijken maar ik kan wel heel goed iemand aflezen.
Dus ga lekker kibbelen in dat HK topic. Je hebt haar wel vaker afgezeurd.
Het zal dan wel '1 post zijn ' Maar wat klinkt leuker,

'Ik vind je te groot ;) '

Of 'Leuke foto's je rijd erg netjes maar vind je toch iets te groot,' En dan ook een reden noemt WAAROM zij joey dan hinderd, want ik zie het niet.

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:51

En nee ik gaf geen commentaar op je om die ene post en dt je je eigen mening zei, maar wél op de manier waarop je het zei.
Maar oke beter gaan we weer ontopic