Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PuurxNatuur schreef:Ja maar ik vind dit ook gewoon te grootEn zij blijft erop rijden, ik weet dat ik te lang ben en ik doe er ook wat aan
PuurxNatuur schreef:Sorry hoorJoey heeft er toch geen last van, dus trek je er maar niks van aan wat ik zeg
AustriaTrick schreef:PuurxNatuur schreef:Sorry hoorJoey heeft er toch geen last van, dus trek je er maar niks van aan wat ik zeg
Probeer je rel te schoppen nu...?![]()
Tja voor het perfect plaatje is het mischien niet echt 100% maar ik denk niet dat je bovenlichaam hem pijnigd of dergelijk.Tenzij je m probeerd bij de oren te pakken
PuurxNatuur schreef:Sorry hoorJoey heeft er toch geen last van, dus trek je er maar niks van aan wat ik zeg
AustriaTrick schreef:Oh laat maarZe is 11 dus verder geen aandacht aan besteden. Aandacht tekort is een vreselijk iets.
In ieder geval, als je stopt met Joey, vind je dat niet ontzettend jammer? Ik ben 18, rijd ook gewoon op mn haffertje.
PuurxNatuur schreef:Sorry hoorIk hou mijn grote mond wel
Austia wat ga jij spotten met mijn leeftijd? Ik heb gewoon een mening en dan denk jij dat ik aandacht te kort heb? En hoe weet jij dat dan, kan jij in mijn hoofd kijken ofzo!
Ik zeg alleen maar dat ik Janine te lang vind voor joey en dan word daar meteen weer commentaar op gegeven, sorry hoor, als je niet eens je eigen mening mag zeggen
Lailaa schreef:PuurxNatuur schreef:Sorry hoorIk hou mijn grote mond wel
Austia wat ga jij spotten met mijn leeftijd? Ik heb gewoon een mening en dan denk jij dat ik aandacht te kort heb? En hoe weet jij dat dan, kan jij in mijn hoofd kijken ofzo!
Ik zeg alleen maar dat ik Janine te lang vind voor joey en dan word daar meteen weer commentaar op gegeven, sorry hoor, als je niet eens je eigen mening mag zeggen
Zo zo iets minder mag ook wel, je kan ook wel wat aardiger doen..
Ts; Leuke haflinger, ziet er goed uit!
PuurxNatuur schreef:Sorry hoorIk hou mijn grote mond wel