Echt een leuk stel!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geerke schreef:hij is bij jou 10 jaar jonger geworden!![]()
Had hij een worminfectie?Of hebben ze hem gewoon geen eten gegeven....omdat je vertelt de rest van de paarden waar hij stond er wel goed uitzagen.
MarvanTom schreef:Echt lef dat jij toch voor Hurby hebt gekozen!![]()
Wat een scharminkel was het en moet je nu zien!
Dat ze uit elkaar staan zegt alleen maar dat ze niet afhankelijk van elkaar zijn.
Als ze bij elkaar zijn trappen/bijten ze toch niet?
Dan heb je gewoon te maken met 2 karakters die het zien van gezelschap in de buurt al genoeg vinden.
Deze 2 zijn oud en wijs genoeg om op eigen benen te staan.
SecretLIN schreef:MarvanTom schreef:Echt lef dat jij toch voor Hurby hebt gekozen!![]()
Wat een scharminkel was het en moet je nu zien!
Dat ze uit elkaar staan zegt alleen maar dat ze niet afhankelijk van elkaar zijn.
Als ze bij elkaar zijn trappen/bijten ze toch niet?
Dan heb je gewoon te maken met 2 karakters die het zien van gezelschap in de buurt al genoeg vinden.
Deze 2 zijn oud en wijs genoeg om op eigen benen te staan.
Zodra ik 1 mee neem komt de ander er wel snel aangerend
thuis kunnen ze wel bijelkaar staan idd soms hapt lindia een beetje maar geen echte ruzie ofzo
viv77 schreef:Wat is hij opgeknapt zeg, goed werk heb je verricht..
Vraag me alleen af of hij wel echt 28 is, aangezien zijn naam met de H begint..Heb zelf een F staan en die is net 27 geworden, dan zou die van jou dus met een E moeten beginnen..Is hij niet stiekem een paar jaar jonger?
Doe die van mij inmiddels ook meerdere keren per jaar scheren, krijgt ook net als je mannetje zo een teddy beren vacht,scheelt een hoop borstel werk..
Geniet maar verder van je twee knapperds!