Romy: ik vind je niet alleen reuze knap dat je dat allemaal kunt, maar ook reuze dapper dat je dat ook nog allemaal durft! Ik ben wel een beetje jaloers op jouw evenwicht hoor, kun je je misschien niet voorstellen maar als jij naar die zijkant gaat dan is het "hoppa" en je zit weer recht. Als ik dat doe dan is het "hoppa" en ik lig er naast. Ik hoop dat je wint, wat mij betreft heb je het verdiend!
Juud87
Geplaatst: 21-06-12 21:46
Wow! Ik had geen geluid aan wegens een bellend vriendje, maar ik kreeg gewoon een brok in mijn keel van de beelden alleen al. Op zich valt het niet eens op dat ze haar benen niet goed kan gebruiken. Hoop dat ze dit nog lang kan doen wat betreft lengte en gewicht.
Succes bij de Cappies!
Jacimatho
Geplaatst: 21-06-12 22:53
Jaaaa, wat goed!! Bikkeltje is het toch ook...Ze zou het dik en dwars verdienen te winnen. Die meid heb je mooi in het leven gezet Angelique..
Hier smelt mijn hart van . Wat bijzonder om te zien
Ashley5
Geplaatst: 21-06-12 23:18
Wat leuk om haar zo bezig te zien! En wat een leuke combinatie is ze ook met Ede!
Ook erg leuk om te horen over Ede. Voordat hij verkocht werd naar Friesland heb ik namelijk nog voltige met hem gedaan op de manege en in 2010 op de keuring! Hij is echt een geweldig paard om mee te mogen werken!
Babootje
Geplaatst: 21-06-12 23:22
Super leuk zeg.
Anoniem
Geplaatst: 21-06-12 23:22
Petje af voor Ede wat is het toch een brave hengst het maakt ook niet uit wie er op zit of wat hij moet doen..hij doet het allemaal met een hoef in zijn neus lijkt het wel, echt je dochter is een kanjer maar die Ede das ook een kanjer hoor
Tries_en_Faf
Geplaatst: 21-06-12 23:23
wauw, gaaf hoor! En die hengst Prachtig paard!! zo braaf, met dat kleine meisje, echt groninger he, super!
Dieuwke1981
Geplaatst: 21-06-12 23:24
Wat is dit mooi om te zien! Zo knap van je Romy dat je dit allemaal durft! Veel succes!
Bedankt voor jullie leuke reacties , romy leest vrolijk mee en ook bedankt voor de leuke reacties op Ede, Ede is ook een super paard , als er niemand op hem zit is hij op en top hengst en zo gedraagt hij zich dan ook , maar zodra de muziek aan gaat , hoppa! oren dr op en voledige concentratie , hij geniet er van en weet ook zeer goed wat er op zon moment van hem verwacht wordt , het klopt dat hij in 2010 ook een beetje voltige heeft gedaan , maar dat kun je niet vergelijken met het niveau waar hij nu op loopt hij is door de jaren heen enorm gegroeit zowel in kunnen als in hoogte en breedte
Wat gaaf om te zien! En zo ontzettend knap! Heel veel succes Romy, ik duim voor je!
YvonneV
Geplaatst: 22-06-12 15:22
Narnia schreef:
Wat leuk Lique...wanneer komt het op tv!? Als ik dan werk kijk ik het wel met de bewoners zitten ook een aantal dames tussen die paarden heel erg leuk vinden dus
Cappies 2012! Uitzending op 25 augustus om 19.00 uur op Z@PP!
Veel succes.
Onze gezonde heeft een paar keer voltige clinics van 't Prinsepaard mee gedaan en die vond het al knap moeilijk, dus respect voor je dochter.
Nee helaas want het kabinet heeft besloten te bezuinigen wat dus betekend dat de lessen niet meer vanuit het PGB betaald kunnen worden en aangezien de lessen 63 euro per uur kosten ,is dat voor mij niet haalbaar , Romy heeft het geluk dat haar eigen pony gestalt staat bij Ede op stal , en de eigenaar van Ede heeft Ede beschikbaar gesteld voor Capppies ,maar hoe het verder moet met romy haar voltige lessen in de toekomst weten we nog niet ,
Ja enorm , romy leeft voor de voltige , Ze oefent ook wel op haar eigen pony ,maar dat is toch anders dan met de club ergens na toe trainen , Maargoed ook de voltigeclubs liggen niet voor het oprapen en al helemaal niet voor kids met een handicap , persoonlijk ken ik ook niemand die een gelijksoortige handicap heeft als romy die aan voltige doet , in het buitenland zoals duitsland wordt er veel meer aandacht aan geschonken maargoed ze is al bevoorrecht met haar eigen pony en het feit dat ze nu met het WK team van nederland even mag meetrainen , en daarna zien we wel weer verder
Diep respect.. ! 1 voor Romy echt super knap en ik hoop dat jullie winnen en 2 voor ede. Echt een geweldig paard..!
Syrianda
Geplaatst: 22-06-12 15:58
Wat een knappe meid!!!!! Super dat ze dit heeft bereikt. Dan gaan de tranen even over mijn gezicht. Top! Ik kan me voorstellen dat jullie ontzettend trots op haar zijn.