Tja, ik zou zo snel niet weten wat je eraan moet doen. Heerlijke foto's!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tja, ik zou zo snel niet weten wat je eraan moet doen.
Citaat:de ruin bij ons doet het niet en de ruinen die wel dekken staan in een groep op een stuk land apart, krijgen die ook geen gezeur onderling.
daarnaast is er nog een grotere groep merrie's, ook met 1 ruinen die haalt het ook niet in zijn hoofd
edit:wat is er natuurlijk aan een ruin?
_brunette schreef:Citaat:de ruin bij ons doet het niet en de ruinen die wel dekken staan in een groep op een stuk land apart, krijgen die ook geen gezeur onderling.
daarnaast is er nog een grotere groep merrie's, ook met 1 ruinen die haalt het ook niet in zijn hoofd
edit:wat is er natuurlijk aan een ruin?
Schijnbaar genoeg, anders zou het niet gebeuren!
jameyskatje schreef:jeetje wat een typische bokt reacties weer. Wat moet ze dan? Haar paarden volledig in de beenbescherming op aparte weilandjes zetten als de zon een keertje schijnt?

jameyskatje schreef:jeetje wat een typische bokt reacties weer. Wat moet ze dan? Haar paarden volledig in de beenbescherming op aparte weilandjes zetten als de zon een keertje schijnt? Vind het juist goed dat de paarden gewoon lekker als groep op de wei kunnen staan, er daar komt dit soort gedrag nu eenmaal bij.
xXxXsasxXxX schreef:Ik zou wel een beetje uitkijken..
Wij hadden ook een ruin en een merrie samen staan, en die ruin dook er iedere keer boven op.
Die merrie heeft toen een gat in haar baarmoederwand (?) gekregen.
Heeft best een tijd geduurd voor ze er weer boven op was. Ze is er onwijs ziek van geweest. Het had ook anders af kunnen lopen..
Zou dit dus toch wel even in je achterhoofd houden..
. Onze kudde is ook gemengd en mijn beide heren hebben ook nog wel eens de neiging op de gewillige merries te springen
. Als de meisjes er geen zin in hebben kunnen ze dat ook héél duidelijk maken
. Onze kudde is heel stabiel en fijn omdat er zo'n duidelijke leider is. Als er een nieuwe merrie in de kudde komt, houdt hij haar de 1e 3 dagen apart van de groep, dekt haar en leidt haar daarna zonder enig probleem de kudde in.