Prachtig neergezet! Ik zat ook even met tranen in mijn ogen te lezen! Wat heeft hij veel mee gemaakt zeg en dan weer er zo bovenop komen, petje af (ook voor jullie) Hij is weer prachtig geworden Hopelijk kan je hem toch snel naar huis halen!
Nickyyyy
Geplaatst: 20-06-12 10:36
Heb het hele verhaal toen gevolgd.. Wat een hel moet dat geweest zijn voor jullie! Super om te lezen dat er zoveel bokkers de handen bij elkaar hebben gestoken om jou en Alvaro te helpen! Petje af voor hun
Hij ziet er iniedergeval goed uit! Geniet lekker van elkaar en hopelijk kan je hem snel alsnog lekker naar huis halen
Ook ik heb ik je topic gevolgd. Wat ontzettend fijn om te zien dat hij weer de oude is en dat hij het nu zo naar zijn zin heeft, hij ziet er echt goed uit! Hopelijk mogen jullie nog een hele lange tijd van elkaar genieten.
Ik heb het verhaal niet helemaal meegekregen, maar wat is hij mooi geworden over de tijd zeg! En een koppie om op te vreten! Zoals xandra88 hierboven al zegt; hopelijk kunnen jullie nog lang van elkaar genieten!
Fijn dat hij weer goed op weg is! Ik heb het verhaal toen gedeeltelijk gevolgd, ik ben half en half vergeten wie die man was, maar volgens mij weet ik het weer.
Wat ik niet had begrepen was dat die dreigementen al een tijdje stonden, wat naar zeg!
Carmen leuk, mooi overzicht heb je gemaakt zo van Alv. En wat ben ik blij voor je dat alles gewoon weer op zijn pootjes is terecht gekomen. Ik gun je al het plezier van de wereld en ik hoop dat je nog jaren van hem mag gaan genieten!
missLJ
Geplaatst: 20-06-12 16:24
ik kom niet zoveel op Bokt en het was me dus totaal ontgaan dat deze verdrietige situatie inmiddels een waar happy ending heeft gekregen, wat keigaaf
super dat zoveel mensen, waaronder bokkers, je/jullie geholpen hebben chapeau
al is het erg laat, alsnog van harte proficiat dat jij en je lieve rakker weer herenigd zijn heel veel geluk en plezier met elkaar
Carm, wat ben ik blij voor je, nog steeds! Jullie gaan samen nog een geweldige tijd tegemoet, en jullie gaan nog veel lol beleven, netzoals jullie nu al doen! Hij is geweldig en superknap, en het wordt alleen nog maar beter
Wat een superlieve reacties weer, echt heel erg leuk om te lezen. Zo veel medeleven van bokt! Heel lief!
Clau! Mijn paardje is zo happy bij jou thuis!
FuGeLiCu
Geplaatst: 22-06-12 09:00
Ohw! Dit verhaal weet ik me inderdaad nog heel goed te herinneren. Gelukkig is hij uiteindelijk weer bij jullie gekomen, hij is weer goed opgeknapt en ziet er weer happy uit! Na heel veel ellende weer heerlijk samen, geniet van elkaar!
Djeradalover
Geplaatst: 22-06-12 11:48
Wauw, ik heb ook je vorige topic deels doorgelezen, en wat een nare tijd moet dit zijn geweest! 1 ding is zeker, je geeft héél veel om je ventje en dit is me heel duidelijk geworden aan je manier van schrijven.
En wat een knap dier is Alvaro, niet zo gek dat je er zo gek op bent
Ooh, dat ik dit topic nog niet gezien heb! Ik vond het echt zo geweldig dat je hem weer in je armen kon sluiten. Die foto daarvan zegt ook meer dan 1000 woorden. Hij ziet er echt super uit.