@maaikj: bedankt Ik heb hem al gezegd dat hij toch minstens nog 20 jaar mee moet, haha. Het is echt een heel leuk paard, ik vind het zo schattig dat hij zoveel vertrouwen heeft, je kan hem de gekste dingen vragen en dat doet hij dan ook, zo komen we dus vaak in rare situaties
Megaleuk!! Haha, Helly ging ook altijd helemaal met haar gezicht onder water! Dat springen, hij denkt dat het caveletti is, alleen een beetje hoog! Fuego denkt juist altijd dat hij de caveletti in één keer moet nemen Hele grappige foto's! Het meest geweldige is nog dat je er foto's van hebt!
Appelmoes_11
Geplaatst: 18-06-12 15:48
Wat een geweldige foto's! Geniet van elkaar!
Solleke_Noah
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-12 15:57
@takkie_muis: haha, goeie vraag, elke dag is een verrassing met hem, ben altijd blij als ik hem met z'n vier benen er nog aan in het weiland aantref
@miranda: da's ook niet handig doe mij dan maar Noah zijn sprongen, ben niet zo'n springheld
@Appelmoes: thanks!
MirandaMalik
Geplaatst: 18-06-12 16:12
Nee, is ook best eng als je dan op de caveletti afgaat, maarja, gewoon ogen dicht en dan maar hopen dat Fuego ze open houdt.. Denk je niet dat Noah in de war is, het lijkt wel wat op mikado met balkjes..