Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
girlyggirl schreef:lief! zo ben ik ook begonnen met mijn dochterzou alleen nooit een fietshelm opzetten helemaal niet omdat ie "mooier" is
SANEX schreef:girlyggirl schreef:lief! zo ben ik ook begonnen met mijn dochterzou alleen nooit een fietshelm opzetten helemaal niet omdat ie "mooier" is
Mwoah ik zie niet in waarom niet ? Is ook gewoon een veiligheidsgekeurde helm, enige is dat er geen voorklepje op zit maar juist daardoor willen die startershelmpjes ook wel eens wegschieten wanneer je daar precies op valt. Deze heeft juist op achterkant van de schedel veel meer bescherming dan een gewone cap. Ik heb ze beidevoor hem, gebruik ze ook beide, maar Kaj heeft voorkeur voor deze omdat ie dus blauw is, dat is voor jongens. Dus dan liever een blauwe fietshelm dan helemaal niks (niet dat hij er dan opkomt maar dat terzijde )
girlyggirl schreef:SANEX schreef:
Mwoah ik zie niet in waarom niet ? Is ook gewoon een veiligheidsgekeurde helm, enige is dat er geen voorklepje op zit maar juist daardoor willen die startershelmpjes ook wel eens wegschieten wanneer je daar precies op valt. Deze heeft juist op achterkant van de schedel veel meer bescherming dan een gewone cap. Ik heb ze beidevoor hem, gebruik ze ook beide, maar Kaj heeft voorkeur voor deze omdat ie dus blauw is, dat is voor jongens. Dus dan liever een blauwe fietshelm dan helemaal niks (niet dat hij er dan opkomt maar dat terzijde )
een klep zit niet voor niets op een cap, dit is ook om je gezicht te beschermen als je daar op mocht vallen dus er is wel degelijk verschil. maar gelukkig mag je zelf beslissen over je kind dus doe vooral wat je wilt