Peuter Kaj (3,5jr) op woestharige Tom 'springles'...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:51

Om trots op te zijn... En die glimlach van hier tot tokio... Geweldig...Wordt 'n echte springruiter zo te zien *\o/*

Angela

Re: Peuter Kaj (3,5jr) op woestharige Tom 'springles'...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:05

Ge-wel-dig!!!! Wat een leuk stel!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 23:32

girlyggirl schreef:
lief! zo ben ik ook begonnen met mijn dochter <3 zou alleen nooit een fietshelm opzetten helemaal niet omdat ie "mooier" is :o

Mwoah ik zie niet in waarom niet ? Is ook gewoon een veiligheidsgekeurde helm, enige is dat er geen voorklepje op zit maar juist daardoor willen die startershelmpjes ook wel eens wegschieten wanneer je daar precies op valt. Deze heeft juist op achterkant van de schedel veel meer bescherming dan een gewone cap. Ik heb ze beidevoor hem, gebruik ze ook beide, maar Kaj heeft voorkeur voor deze omdat ie dus blauw is, dat is voor jongens. Dus dan liever een blauwe fietshelm dan helemaal niks (niet dat hij er dan opkomt maar dat terzijde )

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:00

SANEX schreef:
girlyggirl schreef:
lief! zo ben ik ook begonnen met mijn dochter <3 zou alleen nooit een fietshelm opzetten helemaal niet omdat ie "mooier" is :o

Mwoah ik zie niet in waarom niet ? Is ook gewoon een veiligheidsgekeurde helm, enige is dat er geen voorklepje op zit maar juist daardoor willen die startershelmpjes ook wel eens wegschieten wanneer je daar precies op valt. Deze heeft juist op achterkant van de schedel veel meer bescherming dan een gewone cap. Ik heb ze beidevoor hem, gebruik ze ook beide, maar Kaj heeft voorkeur voor deze omdat ie dus blauw is, dat is voor jongens. Dus dan liever een blauwe fietshelm dan helemaal niks (niet dat hij er dan opkomt maar dat terzijde )

een klep zit niet voor niets op een cap, dit is ook om je gezicht te beschermen als je daar op mocht vallen dus er is wel degelijk verschil. maar gelukkig mag je zelf beslissen over je kind dus doe vooral wat je wilt :D

sharonye

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:12

Erg leuk om te zien gaf me ook een lach op me gezicht! :)

renatemh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:24

Ziet er leuk uit, maar ik zou nooit een kind van 3 een pony met een bit laten rijden. Het is wel een hele brave pony om dit allemaal te accepteren.
Bij mijn dochtertje van 5 gaat er een touwtje om de nek vd pony, en mijn zoon van 9 jaar rijdt nu zelf (onder begeleiding van isntructrise) zijn nieuwe pony, en hij moet bitloos rijden.
Maar, ieder zijn mening, dus, don't shoot me.

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:29

Geweldige foto's alleen word ik helemaal naar als die schoentjes zie (vanwege een gebeurtenis uit het verleden waarin iemand dus wél met haar voet bleef hangen in de beugel) Je hebt de situatie en je mening erover al uitgelegd dus het is niet aanvallend bedoeld). Maar verder echt superschattig, allebei!

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:30

Wat leuk zeg! Ik ben fan! :D

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:31

Wat lief!

GambeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:33

Ahh.. geweldig! Wat een lol :D Heel stoer!!

En over de cap.. ik denk dat de klep niet zoveel als bescherming doet hoor als je valt.. volgens mij is die meer tegen de zon :+

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:40

Groooote grijns! Heerlijk dat zulke jonge kinderen zo'n lol met een pony kunnen hebben.

Ook nog maar even commentaar op de speciekuip (tja, het blijft bokt, he....) Het gevaar zit er in dat hij ineens doorscheurt en je pony met zijn been klem komt zitten. Ik heb een hele verzameling gescheurde speciekuipen, het plastic word langzaam aan harder en gaat dan snel scheuren.

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:43

Haha ik heb echt smakelijk gelachen de foto's!
Zo schattig!

Sammert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:19

Wat een leuk stel! :) Het plezier straalt er van af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:30

girlyggirl schreef:
SANEX schreef:

een klep zit niet voor niets op een cap, dit is ook om je gezicht te beschermen als je daar op mocht vallen dus er is wel degelijk verschil. maar gelukkig mag je zelf beslissen over je kind dus doe vooral wat je wilt :D

Een klep is enkel voor de zon en is juist gevaarlijk!.

Wanneer je recht op de klep valt kan je nek breken, veel cross helmen hebben dan ook geen klep. En de duurdere merken hebben tegenwoordig vaak een heel klein klepje en die zijn vaak ook nog flexibel.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:38

Zie hem genieten! Prachtig zeg! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 11:41

Wat lieffff!!!! Ze zijn echt superschattig samen, een springruiter in de dop :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:15

geweldig :)

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:35

geweldig lijkt mijn zoon wel haha.
Mijn oudste wil nu ook leren springen en dan bedoelt hij niet over balkjes heen.

Maar hij is nu net pas begonnen met losrijden dus ik wil dat hij eerst goed leert sturen.

(hij is bijna 6 en de shet die hij rijd is erg lief alleen soms met sturen ietwat eigenwijs geeft hij niet de juiste hulpen reageert hij gewoon niet :D )

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:44

Wat een lekker pretbekkie van je zoon. Was dit nu zijn eerste echte springwedstrijd? :D

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 12:46

<3

_YVN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 14:17

Je ziet hem gewoon genieten op die pony! Prachtig gezicht en ook knap hoor voor zo'n jonge ruiter! :P

Talentje!