heeii!! wat een leuke foto's van ginger zeg! en wat zijn jullie vooruit gegaan als ik die oude foto's zo zie! ik vind het sowieso een super leuke pony ( met der omgekeerde hartje op der kont ) maar je moet inderdaad echt snel gaan starten.. wij gaan over 1,5 maand ongeveer ook weer starten dus dan kunnen we elkaar vast tegen komen.. we moeten ook nog steeds even afspreken met evelien om een keer met ze drieën naar buiten te gaan ( we zijn gister bij het land weggegaan want thijs staat nu bij dijkshoorn ) succes meis!
Fee_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-12 00:36
Bedankt!
Haha, inderdaad haar hartje, zo schattig. Moeten we inderdaad echt een keertje doen, leuk! Ben ook wel eens op Dijkshoorn, dus misschien zie ik je dan alsnog wel eens.
Ziet er hartstikke goed uit en je puntjes geef je zelf al. Gewoon lekker gaan starten!
PrimaDonna_
Geplaatst: 18-06-12 11:00
Knapperds van me! Ik ben en blijf fan van jullie! Jullie zijn echt met sprongen vooruit gegaan! En dat kan en durf ik te zeggen
Okeeu nu even serieus Wat je zelf al aangeeft over de galop, zelf zie ik dat Ginger er wel in vooruit is gegaan, ze durft veel meer te ontspannen, ze zou alleen nog wel een iets grotere en actievere sprong mogen maken, en dan goed op je kont blijven zitten! Ach we hebben alle 2 een paard met een rare galop dus weet hoe lastig ZITTEN is
Nou meis ik zeg; op naar die B! Dan kom ik ook gauw achter jullie aan
(Hoe ligt haar zadel nu eigenlijk? In het begin had Maarten het erover dat je scheef zat, wat ik ook zag..)
PrimaDonna_
Geplaatst: 18-06-12 11:05
Fee_ schreef:
Bedankt!
Haha, inderdaad haar hartje, zo schattig. Moeten we inderdaad echt een keertje doen, leuk! Ben ook wel eens op Dijkshoorn, dus misschien zie ik je dan alsnog wel eens.
Indd, debuut staat voorlopig op 1 juli gepland. Nu nog wachten op bevestiging.
Eef, het mag inderdaad nog wat actiever. Maar ben al lang blij dat ze nu onder me blijft in de galop. Normaal was het altijd gas erop en kon ik niet meer sturen. Dus eerst dit helemaal voor elkaar en dan gaan we werken aan een voorwaartsere galop. Zitten, zitten en nog eens zitten, het is zo lastig maar we zijn er mee bezig.
Het ziet er goed uit hoor! Maar er ik heb wel een verbeterpunt, je linkerhand moet je meer meegeven, je houdt heel vaak vast..dat moet je oplossen met je buitehand. Maarja, zo blijven er altijd dingen om aan te werken! Suuces.