Zhufarno @ Wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Zhufarno @ Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 17:43

Gaaf paard zeg!
en typisch bokt, hebben ze rijtechnisch niks te klagen dan gaan ze lopen zagen over het vlaggetje op de bandages. _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 18:02

Leuk paard hoor.
Wat je om der benen hangt moet je lekker zelf weten hoor, maak ik me niet druk om. :+
Vind alleen wel dat je haar erg diep laat lopen, zie het niet als kritiek, heb het zelf ook, paard doet het makkelijk uit zichzelf. Maar vind het wel jammer om te zien. Het is een mooi dier! Zoals op de middendraf foto (waar alleen jij in beeld bent) is het neusje er net wat meer uit, het staat net wat vriendelijker. Maar succes, je hebt lessen en het komt dus wel goed met jullie!

Sorry dat ik niet heb geluisterd naar wat je in de OP hebt gezet :o

Lilian_AapIe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 18:22

Ziet er Super uit, Kim! :D
Na al die ellende met haar, veel mensen hadden het denk ik opgegeven.
Dus echt RESPECT hoe ze nu loopt! *\o/* Ik vind je oornetje en je bandages trouwens wel leuk. :P

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 19:29

suikermeisje schreef:
Leuk paard hoor.
Wat je om der benen hangt moet je lekker zelf weten hoor, maak ik me niet druk om. :+
Vind alleen wel dat je haar erg diep laat lopen, zie het niet als kritiek, heb het zelf ook, paard doet het makkelijk uit zichzelf. Maar vind het wel jammer om te zien. Het is een mooi dier! Zoals op de middendraf foto (waar alleen jij in beeld bent) is het neusje er net wat meer uit, het staat net wat vriendelijker. Maar succes, je hebt lessen en het komt dus wel goed met jullie!

Sorry dat ik niet heb geluisterd naar wat je in de OP hebt gezet :o

Geeft niet hoor! ;)

Maar laag diep en rond doet ze echt niet zelf hoor, dan zou het namelijk rijtechnisch behoorlijk aan mijn basis schorten. Ik rijd via het LDR systeem, vandaar dat ze met losrijden diep en rond loopt. Later loopt ze meer bovenin omdat ik haar daar instel. Mijn paarden lopen in geen enkele houding uit zichzelf, ze lopen exact waar ik dat wil. :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:37

okee duidelijk!
Op de eerste foto is het duidelijk te zien, maakt hij zich niet zo kort in de hals en dat is op de andere foto's wel. Maar het zit wel goed, je hebt voldoende les lijkt zo, dus succes verder!

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:51

mooie merrie. Ziet er goed en gezond uit. Je rijdt haar ook netjes. Mag ik ook een kleine opmerking plaatsen? Vind op sommige foto's dat je binnenhand sterk doorKomt. En je houdt je handen vrij breed en richting je bovenbeen. Kan moment opname zijn maar was iets wat mij opviel. Heel veel succes met deze mooie merrie. Hopelijk kun je de stress en spanning overwinnen, en dan zullen jullie nog ver komen.

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 11:57

Kan m'n eigen laatste post niet meer aanpassen, dus maar even zo. Had in je profiel gespiekt, klopt het dat je op de laatste foto's een ander zadel hebt? Zo ja, wat voor zadel is dit? En zo nee, heb m'n bril niet op ;) excuus dan. Maar evengoed nog nieuwsgierig naar het zadel...

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 13:09

Dat zadel dat op mijn ruin ligt is een Kieffer Rom exclusive. Het is echt een heerlijk zadel met een gelzitting. Baal ook echt dat dit zadel niet goed ligt op mijn merrie..Ben normaal geen fan van kieffer maar deze is echt geweldig.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 19:37

Het zadel is overigens te koop.... ;)

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:28

Aukelizzy schreef:
Het zadel is overigens te koop.... ;)

Ben bang dat ie te klein is voor me. En Ben in principe tevreden met m'n grand gilbert.

NynkeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 16:27

Ik zeg Radar - power! <3