Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lara_Silver schreef:Wat een afgunst in zoveel reacties, het druipt er gewoon vanaf! Als je dan de profielen bekijkt, dan begrijp je ook meteen waarom.
Ik vind dat het een zeer gelukte fotoshoot is! Maakt niet uit dat het paard niet zo op de voorgrond komt, kan een andere keer ook nog en ik vind deze fotoshoot erg verfrissend, mooie beelden zijn het! Je hebt een mooi gezicht, en ik vind het serieuse absoluut niet storend.
Over die gekrulde lippen, mensen met dikkere lippen geven nu eenmaal snel de indruk dat ze pruilen. Ook al zijn de lippen ontspannen. Ik kreeg dit vooroordeel ook altijd naar mijn hoofd geslingerd vanwege mijn dikke lippen. Mensen met gedefineerde lippen hebben dit nu eenmaal niet nodig.
Ts ik wens je veel succes met je topic en de jaloerse 'troela's' die nog gaan reageren. Deze fotoshoot is nu eenmaal anders dan dat wat er normaal op bokt te zien is en daar struikelen mensen over. Gewoon lekker verder gaan met fotoshoots, zeker omdat je fotogeniek bent.
Carolaaxxxx schreef:Vind jullie beiden heel mooi![]()
Allen snap niet waarom je de fotograaf schuld geeft aan het focussen op jou ipv je paard, je maakt het er zelf naar dat alle aandacht op jou ligt. Dus naar mijn mening moet je eerst naar jezelf kijken ipv de fotograaf maar de schuld geven.
Xannee100 schreef:Lara_Silver schreef:Wat een afgunst in zoveel reacties, het druipt er gewoon vanaf! Als je dan de profielen bekijkt, dan begrijp je ook meteen waarom.
Ik vind dat het een zeer gelukte fotoshoot is! Maakt niet uit dat het paard niet zo op de voorgrond komt, kan een andere keer ook nog en ik vind deze fotoshoot erg verfrissend, mooie beelden zijn het! Je hebt een mooi gezicht, en ik vind het serieuse absoluut niet storend.
Over die gekrulde lippen, mensen met dikkere lippen geven nu eenmaal snel de indruk dat ze pruilen. Ook al zijn de lippen ontspannen. Ik kreeg dit vooroordeel ook altijd naar mijn hoofd geslingerd vanwege mijn dikke lippen. Mensen met gedefineerde lippen hebben dit nu eenmaal niet nodig.
Ts ik wens je veel succes met je topic en de jaloerse 'troela's' die nog gaan reageren. Deze fotoshoot is nu eenmaal anders dan dat wat er normaal op bokt te zien is en daar struikelen mensen over. Gewoon lekker verder gaan met fotoshoots, zeker omdat je fotogeniek bent.
hier sluit ik me bij aan
.. ik vind je foto's leuk, een erg aparte fotoshoot dat wel, vind het meer een modellen shoot..maar ik vind ze heel gaaf
Maar vind ze niet spetterend genoeg om 1 op canvas te doen.
!
! Daar gaat het om!