Leuke foto's hoor, en dat halster staat haar ook erg gaaf!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bigone schreef:Prachtig dier en een mooi halster, echter zou ik er toch een gewoon stevig halster omdoen met fietsen/wandelen.
Hoe ontzettend relaxed en braaf ze ook is, als ze een flinke stap opzij doet is dit halster waarschijnlijk niet voldoende om haar tegen te houden.
JusticeWH schreef:Je wil niet weten wat voor getrek en gesleur showhalsters aankunnen!
Knappe merrie, halster staat haar knap !
Sieltjuh schreef:Haha Victoria, lekkere spam![]()
Ik zou graag ook naar Sint-Oedenrode komen, misschien dat er nog wel wat te plannen valt
Enne, mijn showhalster is zelf gemaakt hèGelukkig weet ik dat hij stevig in elkaar zit, maar denk dat echt eraan ligt hoe je hem vastnaait
![]()
En natuurlijk thanks, ook voor jou JessicaZal vooral foto's blijven maken en zeer snel ook weer foto's ohz
Nu we er weer één hebben moeten we natuurlijk aan de bak
Sieltjuh schreef:Haha Victoria, lekkere spam![]()
Ik zou graag ook naar Sint-Oedenrode komen, misschien dat er nog wel wat te plannen valt
Enne, mijn showhalster is zelf gemaakt hèGelukkig weet ik dat hij stevig in elkaar zit, maar denk dat echt eraan ligt hoe je hem vastnaait
![]()
En natuurlijk thanks, ook voor jou JessicaZal vooral foto's blijven maken en zeer snel ook weer foto's ohz
Nu we er weer één hebben moeten we natuurlijk aan de bak
missfcdb schreef:Haha Eigenlijk zou je een kraampje moeten hebben in Sint Oederode. En gelijk workshops plannen hoe maak ik z'n geweldig sterk show halster