Onze geweldige Trots!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

OnlyFroukje

Re: Onze geweldige Trots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 09:06

Mooi beestje hoor
En super relax dus dat doe je heel goed!super hoor
Nee ik ga geen cometaar geven :-)

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 09:12

Tis de bedoeling dat ze strax een leiderpaard wordt. Vanwege haar nuchterheid etc zou ze daar ideaal voor zijn.
Dan kan ik makkelijker naar buiten met een paard die ik onder het zadel maak voor anderen of paarden die het spannend vinden om van het terrein af te gaan!
Dit is mijn manier van inrijden. lekker ongedwongen en met plezier. Ben van mening dat het beter is voor het paard en het welzijn van het dier staat voorop. Zat eraan te denken om vandaag nog een ritje te maken, maar als ik zie of merk dat ze er geen zin in heeft gaat het niet door en pak ik een ander paardje!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 09:16

wat een verschil van foto 1 en de laatste foto,weet je het maakt toch niks uit wat je doet het is nooit goed,doe wat je gevoel je zegt.ik vind die manen prachtig zo.staat veel beter dan dat lange.veel plezier met je knap dier.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 09:18

thx voor de lieve reacties. Ze is enorm opgeknapt en wordt steeds mooier. Zitten soms wel weken tussen dat ze er qwa bouw niet uitziet, dan kloppen de verhoudingen niet. Vanwege de groei. Die weken rijdt ik ook niet. Dan is het lekker tutten en wandelen aan de hand en het land op.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 09:22

vind het er ook leuk uit zien!!!.. mijn merrie was 3 en 1.80 en heb dr ingeredene n lekekr mee buiten gereden tot ze uitgegroeid was en klaar voo rhet echte werk, en paard word er niet minder van om lekker buiten te rijden een paard keer per w3eekk.. maar TS, er zijn altijd mensen die beter weten..

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 09:27

Beauty_J schreef:
vind het er ook leuk uit zien!!!.. mijn merrie was 3 en 1.80 en heb dr ingeredene n lekekr mee buiten gereden tot ze uitgegroeid was en klaar voo rhet echte werk, en paard word er niet minder van om lekker buiten te rijden een paard keer per w3eekk.. maar TS, er zijn altijd mensen die beter weten..

Dat weet ik ook wel en heb ook eigenlijk geen zin om de verdediging in te gaan. Maar ik wil gewoon laten zien hoe het anders kan ipv afraggen in een bak. Binnen een mnd klaarstomen etc etc ;)