Die laatste foto is prachtig! En die van je hondje zijn ook onwijs gaaf! Wildthing heeft ook fotos van mijn paard gemaakt. Top fotograve, leuk dat ze ook workshops geeft!
Die laatste foto is inderdaad erg mooi om uit te vergroten! Wel mag je wat minder streng zijn met je handen, bij de rijfoto's is constant de mond open..
wat een mooi paard! En die laatste moet echt wel aan de muur!
Roxxiejj
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-12 20:16
Captain schreef:
Die laatste foto is inderdaad erg mooi om uit te vergroten! Wel mag je wat minder streng zijn met je handen, bij de rijfoto's is constant de mond open..
Klopt komt door stang en trens. Ik rij daar eigenlijk nooit meer mee (start in Z met alleen trensje), dus dan kom ik te hard in (nou heeft ie wel vaak zijn mond open, maar dat heeft zijn baasje ook )
KBTP: Had hem die keer met groene zeep alleen gewassen! Alleen de benen trouwens, hij heeft meestal een deken op met hals
Wat een gaaf paard en die laatste foto is zeker het uitvergroten waard!
astridastrid
Geplaatst: 18-05-12 20:33
Ohh... Dit is zo ongeveer het mooiste paard wat ik ooit op Bokt heb gezien. En dan ook nog zo lopen... WAUW, talent!
Nouvel
Geplaatst: 18-05-12 21:46
wow hele gave plaatjes zeg, en wat een stoer paard!
xBueno
Geplaatst: 18-05-12 22:44
Wat een prachtig paard heb je daar zeg, waauw
Lunaeekie
Geplaatst: 18-05-12 23:22
Wauw! 1. Wat een super gaaf paard!! 2. Wat een super gave foto's 3. Ik zou de laatste echt levengroot in de woonkamer hangen
Ik had me ook opgegeven voor de shoot op de holterberg. We mochten helaas niet mee
itsmi
Geplaatst: 18-05-12 23:40
Supergave foto's zeg! Ik hou van bont, maar zo mooi bont als deze heb ik ze nog niet gezien! Is dit het paard waar Gordon toen opzat? Of nee, hoe heet die man, of was het een kok? Herman den Blijker? 1 vd 2, of niet?
Zeker laten uitvergroten! Je ouders kunnen dit toch niet weigeren, haha!