Tinkerhengstje Ruari @ nieuwe vrienden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Patrick_

Re: Tinkerhengstje Ruari @ nieuwe vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 17:14

Hij ziet er goed uit!!en heeft het zo te zien ook erg naar zijn zin!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:08

Heerlijk voor hem zo bij die andere hengsten Grid! Kan hij lekker stoer doen ipv met een meisje te spelen... :')
Hij ziet er supergoed uit! Over 3 jaar gaan we met onze ukken lekker eens samen buiten rijden hoor! :j

BleikjA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:46

Hee wat leuk! Daar staat het veulen van mijn zusje ook! De kleine bruine is van haar :D
Hij ziet er tevreden uit met z'n nieuwe vriendjes!

Paulien93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:58

Heey!
Ik krijg deze link net van mijn zus! (BleikjA)
Ik zie dat de mijne er ook tussen staat!
Wat een leuk veulen! Leuk die 2 koud bloedjes samen!! :D Echt een plaatje om te zien!
Ben benieuwt hoe die gaat uitgroeien! :P
Groetjes Paulien!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:02

:9 hij word steeds mooier en mooier :j

Naima_72

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:57

Wat een knappert! :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 14:47

Thanks allemaal :D

@bianca haha ja ik denk dat jij ook zo'n joekel krijgt :)) of al hebt natuurlijk :+ Ru is nu trouwens alweer wat lichter/ roder dit was ff beetje tussenvacht die tot nu toe steeds het donkerst kleurt ;)

@ Marleen Ja Zekers =:)

@Paulien93 & BleikjA O wat leuk :D zal hem de volgende keer wel extra aai/ knuffel geven van jullie :) dat is ook echt een schatje :+: Grappig trouwens dat het een haf x merens is ik noemde hem altijd die "new forest" achtige omdat ik er toevallig 2 ken in die kleur maar dat zit er dus helemaal niet in :')
Heb misschien nog wel wat meer foto's van hem al zal je van de 1ste serie misschien ook al foto's via staleigenaresse gekregen hebben ;) (evt heb ik van sommige nog wel een grote versie :) alleen bv die liggende zijn "ingezoomd" dus die zijn orgineel ook niet echt groot)

de 28ste ook nog een paar foto's gemaakt, die heb ik nog niet doorgestuurd ;) waren er ook niet zo veel :o
Afbeelding
https://lh4.googleusercontent.com/-m-Xc ... C_4000.JPG
Afbeelding

Op een kluitje :+
Afbeelding

en grappig om te zien dat de jouwe dus altijd in de buurt van (ben naam kwijt) die bruine met witte voetjes en kolletje (zonder halster) te vinden is :D
Afbeelding

en deze ken je dus denk ik misschien al?! :z :+:
Afbeelding

Paulien93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:40

Oow wat leuk! Was al eventjes niet geweest! Dus leuk om hem weer te zien! (school, stage werk...)
Heb indd een paar fotos van de staleigenaar gehad! Zal dan wel jou fotos zijn geweest!

Een new forrest pffff :P
Hahaha neeee een unieke kruising :P

Zijn maatje is indd Goliath! Die 2 zijn ook als eerst bij elkaar gezet. Sinds dien grote vriendjes!
Wel echt blij om weer fotos te zien! Mag ik ze koppieren? (wel voor eigen gebruik natuurlijk :P )

xValentinox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:43

Schattige foto's

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 11:52

@paulien93 Tuurlijk :) als je eigen pony erop staat vind ik dat je ze best mag kopiëren :j het zijn geen foto's van echte fotograaf die er iets mee wil/ moet verdienen ;) Is voor mij gewoon een leuke oefening :D heb ook alleen nog maar een kitlens dus inzoomen kan ik ook nog niet zo ver/ mooi :o en het meeste staat nog op automatisch :+

Al die namen met een G ook _O-

Hier de vriendjes van de mijne :+
Afbeelding
Hij mocht als 1ste met Geronimo (die zwarte), die was ook nieuw ;) maar met dat vosje kan ie het volgens mij stiekem ook best goed mee vinden 8-) die zijn wel aan elkaar gewaagd maar nooit gemeen of zo :) =:) en hoorde dat ie daarnaast ook nog veel gezien wordt met die andere met kolletje (met halster) maar dat heb ik zelf dan nog minder gezien.
Vind het ook echt gewoon helemaal een hele leuke groep trouwens :)) :z 8-)