Meis, lekker doorgaan met wat je nu doet! Die conditie krijgt hij al met spelen omdat hij zich zo veel beter gaat voelen! Nogmaals helemaal goed zoals je bezig bent! Als je denkt hij is op gewicht en voelt zich goed, gewoon eens er op met zadel en wat gaan stappen samen met zijn nieuwe grote vriendin!
Zag hem op marktplaats staan, en zoch eigenlijk een vriendje voor mijn merrie ( en aan de andere kant ook weer niet haha ) had al 2x eerder geprobeerd een paard erbij te zetten en elke keer mislukt mijn merrie vond het niets.. tot ik hem zag staan.. en besloot toch maar te kijken.
Toen ik aankwam schrok ik wel ( op foto zag hij er heel anders uit ) ik zag een mager zielig paardje met kale plekken en een zielige aanblik, geen levensvreugde in zijn ogen) even gepraat enz en ik zou nog bellen of ik hem wou of niet.. in de auto flink twijfelen maar had zoiets kan het proberen.. kon hem er ook niet laten staan..
dankjullie als ik ze zo buiten zie ben ik helemaal happy we zijn compleet
hinke_1985
Geplaatst: 14-05-12 21:46
Hurby
Wat een leuke foto's van je 2 dotjes samen! Dat jullie maar veel plezier mogen hebben en dat we maar regelmatig leuke foto'tjes van hem en zijn vriendin voorbij mogen zien komen
Jodi93
Geplaatst: 14-05-12 23:00
hij blijft mooi die hurby en lindia ook natuurlijk
maar voor mij blijft het altijd lieve herman van ponykamp haha
haha ja toen ik hem ophield zei ze al eigenlijk heeft hij 3 namen
Enar - volgens het stamboek. Herman - volgens fjordenpaard Hurby - volgens vorige eigenaar.
de eerste 2 namen komt omdat hij opnieuw gebrandmerkt blijkt te zijn om hem jonger te kunnen verkopen, moest een nieuw paspoort komen etc. ben benieuwd als die in zomervacht zit of je het goed kunt zien.
poesjes123
Geplaatst: 15-05-12 11:39
hee! dit is op de weg richting groningen!! als je vanaf sauwerd komt enzo! kom er elke dag langs met de bus bus