Halverwege je verhaal prikten de tranen al in m'n ogen, totdat ik door kreeg dat dit een positief einde kreeg

Super zeg. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kentaro schreef:Wát een geluk dat de manege je nog heeft gebeld of je afscheidt wilde nemen!! Anders had hij deze geweldige kans nooit gekregen!
Pinda_Dipje schreef:Kentaro schreef:Wát een geluk dat de manege je nog heeft gebeld of je afscheidt wilde nemen!! Anders had hij deze geweldige kans nooit gekregen!
Ik verkoop mijn paarden altijd onder contract. Kortom als ik ontdekt had dat zij hem naar de slacht hadden gebracht zonder mij hiervan op de hoogte te brengen (noodslachting uitgesloten uiteraard) dan had een dwangsom neer kunnen en mogen leggen. Helaas werkt een contract niet altijd, en kun je dergelijke verdrietige situaties niet altijd voorkomen. Het liefst had ik hem enkele jaren geleden al teruggekocht, maargoed als de verkopende partij niet wíl verkopen ben je snel klaarEr is volgens mij geen contract dat daar iets aan kan veranderen...Maar ik ben er inderdaad héél dankbaar voor dat zij die moeite hebben genomen, en dat ik hen heb kunnen overtuigen om dit paard nog één kans te kunnen geven.
tesseke schreef:Jij weet wel hoe mensen te kunnen laten schrikken
Ik zag de titel en dacht: nee, nu het de laatste tijd zo goed met hem ging!
Maar gelukkig gaat nog altijd alles goed, ben ik erg blij om en blijf deze keer zeker en vast weer meelezen.