Doubtless, dat klopt Heeft Robijntjah zelf ook al aangegeven Bijzonder hè..
Liz, zoals al gezegd is het inderdaad een Fries x KWPN. Echter staat er alleen KWPN in haar paspoort.. Ze is samen met een aantal Friezen van eenzelfde boerderij gekomen, dus vandaar dat wij aannemen dat ze geen volle KWPN is, maar ergens gekruist met een Fries. Al heb ik zelf ook getwijfeld of er geen barok paardje tussen zit Ach... Wat ze ook is, ik vind dr prachtig! En volgens mij ben 'k niet de enige
Jaaaa, Vero, das nog 'n heel verhaal.. Inmiddels zijn zowel Neelke als Tip alweer weg Tip staat ergens bij Spijkenisse als 't goed is, maar heb 'm nog niet kunnen ontdekken en Neelke staat nu nog bij zn huis, maar gaat naar Friesland om gekeurd en gedekt te worden
Dankjewel windy!!
winniedekoe
Geplaatst: 09-05-12 11:28
ik ben verkocht
lisanneOnne
Geplaatst: 09-05-12 14:37
Super mooi paard! Lijkt wel een beetje op mijn kruising fries. Komt Jetta niet toevallig van manege Tinte?
Thnxxx! Uuuhm.. Die zwarte heet Garizelle en heb 'k uit een plaatselijk ruitersportzaakje ennn de bruine is van HKM Meer weet 'k niet meer hahaha!
Chay_Flame
Geplaatst: 11-05-12 09:23
xXutopiaXx schreef:
Dankje Chay_Flame! Als je 't echt meent kan 't hoor haha!
Als het kon, dan echt wel! Maar helaas staan hier al 3 eigen paarden en 3 pony's van een ander Als we wat minder hadden gehad, nou dan had ik het wel geweten!
Konstantine
Geplaatst: 12-05-12 22:37
Wat is ze KNAP!
Als jullie haar ineens kwijt zijn hè... Dan staat ze niet bij mij in de schuur hoor.